folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Temp.İnternet Files 1 Gb!!



Temp.İnternet Files 1 Gb!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    arkadaşlar garip bi durum daha once basima gelmemisti tempoary internet files klasörum 1 gb yer kaplio.icinde herhangi bişi yok gizli dosyada yok bu nedir kedi diilse:) ve nasil ustesinden gelinir ?

    hız emniyettir...!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    ewt oluyor hocam sil onları bir sıkıntı olmaz

     

    edit:uzatmayın len gece gece bukadar oluyor, yanlış okumusum ipine insanlar :)


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    emirreis seni tanımasam kufur ederdim ama...kardes ben silemiom bunlari o yuzden yazdim buraya:)

    hız emniyettir...!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    EmiRReiS okuma özürlü müsün hoca adam gizli değil diyo dosya mosya yok diyo sen sil diyon :D

    bu konuda sana yardım edemicem hocam yalnız dediğini destekler bir şahit olabilirim benimde başımda benzer bir wakka var.c ve d sürücülerimin ikisinide hep aynı boyutta gösteriyo 32.2 Gb silsemde yüklesemde hiç bana mısın demiyo..

    Troubles'll come & they'll pass
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Güvenli modda dene silmeyi hocam. Yada cmd komut ortamında sil. O dediğin sorunbenim iş yerindede oldu. Silinmemişti, 3-4 gün sonra sildim. Bazen sapıtıyor bilgisayar

    Not: Bazede yediğim virüsler aynı isimde farklı klasörler açıyordu. İçi boş olmasına rağmen sanki içinde dosya varmıs gibi alan kaplıyordu ama temp e denk gelmedim hiç 

    benim gibi :D


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek

    bi ara benim çöp kutusunda da windows vardı

    harbi lan

    boşalt diodum windows klasörünü harbiden silmek istior musunuz diyodu :D 


    Bu niymiş la?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    tamam hallettik basına gelen olursa bilgisi olsun guvenli modda admin yetkisiyle gorundu ancak gizli dosya ve silindi.icinde content.ie5 diye 15.000 dosya ve klasor iceren bişeydi nerden yediysek.

    hız emniyettir...!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    CCleaner adli programi indir. Bak bakalim siliniyormu silinmiyormu :)

    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
Toplam Hit: 751 Toplam Mesaj: 8