Tenda W300d Dsl Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    http://www.chip.com.tr/inceleme/tenda-w300d_2787.html modemim bu. Dsl ışığım yanıp sönüyor. Acaba bağlantımla ilgili bi sorun mu dedim, ttnetten tanıdık vardı neyse götürdüm modemi falan. Onla ilgisi yokmuş, modem bağlantı olmadan da dsl'i hep yanarmış sadece hattan modeme girdi olduğunu gösteriyormuş falan. Orda da gösterdi başka bir modemle, aynı modemi ben eve götürdüm denedim. Nete bağlandı, şimdi ben bu modemi yaptırmak istiyorum güzel bir modem garantisi doldu. Bulunduğum yer küçük, öyle çok fazla servis desteği veren ya da işleri bilinçli yapan yok malesef. Aynı problemle karşılaşan, çözüm bulan arkadaş var mıdır ? Ya da verdiğinde tamire ne tuttu ?

Toplam Hit: 922 Toplam Mesaj: 1