

Teorik Webmail & Not Defteri Sistemi (Asp Script Dalın)
-
Not Defteri Sistemi Özellikleri
Artık not defteri sayesinde internette karşılaştığınız notları anında kaydedip güncelleyebileceksiniz.
Yeni notlar oluşturabilir, silebilir yada düzenleyebilirsiniz.
Zengin metin editörü sayesinde notlarınız daha şık bir tasarıma bürünür böylece html tagları yazmaktan kurtulmuş olursunuz.
Bazen notları görüntülerken çeşitli karakterler ortaya çıkmaktadır.Bunun sebebi bazı html taglarının sitenin düzenini değiştirmesi nedeniyle onlar başka bir kodla gösterilmektedir.Bu yalnızca listelenirken olmaktadır.Görüntüleyince normal olarak görünmektedir.
Yönetim bölümü ayrı bir klasörde.Böylece sizlere daha da kolaylık oldu
Eeee artık başka söze gerek yok herhalde.
Webmail Sistemi Özellikleri
Online iletişim formudur.
Yönetim Paneli ile bütün kontroller elinizde
Gelen e-postaları yıldızlı-yıldızsız yapabilme
Online olarak cevaplayabilir, silebilirsiniz.Yine burada da zengin metin editörü kullanılmıştır.
Yönetim bölümü ayrı bir klasörde.Böylece sizlere daha da kolaylık oldu.
Kullanıcı adı ve şifreyi online olarak görüp değiştirebilme
CDONTS Mail bileşeni kullanılarak mail yollanabilnektedir.
Sunucuda CDONTS mail bileşeninin yüklü olup olmadığını göstermektedir.
Eğer ki sunucuda CDONTS mail bileşeni yüklü değilse, hosting yöneticiniz ile görüşünüz. Aksi halde gelen e-postalara cevap yazamazsınız. Hata verir.
NOT :
VERİTABANI AYARI İÇİN ayarlar.asp 10. satırı kendinize göre değiştiriniz. Orada db/webmail.mdb şeklinde yazılmıştır.Yapacağınız değişikliği veritabanın bulunduğu klasöre de yapmalısınız.
Kullanıcı adı : admin , şifre : deneme
Ekran Görüntüsü
http://www.teorik.net/ekran/ekrangoruntusu.html
Download Adresi
http://www.teorik.net/Teorik Webmail & Not Defteri.rar
Güle güle kullanın -
Dostlar kusura bakmayın konuyu yeniden düzenleme olmadığı için cevap yazmak zorunda kaldım.
Bu sistem ayrıca online iletişim sistemidir.Yani iletisim.asp diye bir dosyayı sayfanıza kolayca entegre edebilirsiniz.İletişimi yollama ise webmail adlı bir klasöre gidip orada işlem görmektedir.
Script kendi yazımım olup, tasarımda hazır şablon kullandım.O kadar da kusurum olsun artık.Güle güle kullanın
-
Saol hoca güzel olmuş.Scriptlerin dewamını dileriz :p
-
Keşke CDOsys kullansaydın. Windows Server 2003 CDonts Bileşenini Desteklemiyor.
Açık kaynak ruhun ölmesin. Emeğine sağlık :)
-
dostlar test bölümü oluşturdum
http://www.kisaweb.net/webmaildemo/webmail/giris.asp buyrun.
Kullanıcı adı : admin
Şifre : deneme
Sakın ola ayarları felan değiştireyim demeyin :)
-
hocam süpermiş be :) windows hostinge geçince kurarım...
Toplam Hit: 1313 Toplam Mesaj: 6