folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Teorik Webmail & Not Defteri Sistemi (Asp Script Dalın)



Teorik Webmail & Not Defteri Sistemi (Asp Script Dalın)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Not Defteri Sistemi Özellikleri

    Artık not defteri sayesinde internette karşılaştığınız notları anında kaydedip güncelleyebileceksiniz.
    Yeni notlar oluşturabilir, silebilir yada düzenleyebilirsiniz.
    Zengin metin editörü sayesinde notlarınız daha şık bir tasarıma bürünür böylece html tagları yazmaktan kurtulmuş olursunuz.
    Bazen notları görüntülerken çeşitli karakterler ortaya çıkmaktadır.Bunun sebebi bazı html taglarının sitenin düzenini değiştirmesi nedeniyle onlar başka bir kodla gösterilmektedir.Bu yalnızca listelenirken olmaktadır.Görüntüleyince normal olarak görünmektedir.
    Yönetim bölümü ayrı bir klasörde.Böylece sizlere daha da kolaylık oldu
    Eeee artık başka söze gerek yok herhalde.

    Webmail Sistemi Özellikleri

    Online iletişim formudur.
    Yönetim Paneli ile bütün kontroller elinizde
    Gelen e-postaları yıldızlı-yıldızsız yapabilme
    Online olarak cevaplayabilir, silebilirsiniz.Yine burada da zengin metin editörü kullanılmıştır.
    Yönetim bölümü ayrı bir klasörde.Böylece sizlere daha da kolaylık oldu.
    Kullanıcı adı ve şifreyi online olarak görüp değiştirebilme
    CDONTS Mail bileşeni kullanılarak mail yollanabilnektedir.
    Sunucuda CDONTS mail bileşeninin yüklü olup olmadığını göstermektedir.
    Eğer ki sunucuda CDONTS mail bileşeni yüklü değilse, hosting yöneticiniz ile görüşünüz. Aksi halde gelen e-postalara cevap yazamazsınız. Hata verir.
    NOT :

    VERİTABANI AYARI İÇİN ayarlar.asp   10. satırı kendinize göre değiştiriniz. Orada db/webmail.mdb şeklinde yazılmıştır.Yapacağınız değişikliği veritabanın bulunduğu klasöre de yapmalısınız.

    Kullanıcı adı : admin   ,   şifre : deneme


    Ekran Görüntüsü
    http://www.teorik.net/ekran/ekrangoruntusu.html

    Download Adresi
    http://www.teorik.net/Teorik Webmail & Not Defteri.rar

    Güle güle kullanın

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Dostlar kusura bakmayın konuyu yeniden düzenleme olmadığı için cevap yazmak zorunda kaldım.

    Bu sistem ayrıca online iletişim sistemidir.Yani iletisim.asp diye bir dosyayı sayfanıza kolayca entegre edebilirsiniz.İletişimi yollama ise webmail adlı bir klasöre gidip orada işlem görmektedir.

    Script kendi yazımım olup, tasarımda hazır şablon kullandım.O kadar da kusurum olsun artık.Güle güle kullanın


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Saol hoca güzel olmuş.Scriptlerin dewamını dileriz :p
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    Keşke CDOsys kullansaydın. Windows Server 2003 CDonts Bileşenini Desteklemiyor. 

    Açık kaynak ruhun ölmesin. Emeğine sağlık :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    dostlar test bölümü oluşturdum

     

    http://www.kisaweb.net/webmaildemo/webmail/giris.asp  buyrun.

    Kullanıcı adı :  admin

    Şifre :  deneme

    Sakın ola ayarları felan değiştireyim demeyin :)


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hocam süpermiş be :) windows hostinge geçince kurarım...

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
Toplam Hit: 1313 Toplam Mesaj: 6