Tercih Meselesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Arkadaslar ufak bir sorunumuz var bu konu hakkinda bilgisi olan kisiler yardim ederse sevinirim. Su anda acik lise okuyan ve universiteyi kazanmis birisi eger bu surecte liseyi bitiremezse terchlerini yaptiginda yerlestirme saglanir mi? Yani diploma olmadan kayit yapilamayacagi garanti zaten ama yerlestirme gorunur mu tercihlerden sonra? Askerlik tecili icin gerekli.

    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    dostum ikinci tercihler bu yüzden var.liseyi bitiremeyen ya da başka yer düşünüp kayıt olmayanların yerine başkaları ikinci tercihle kaydolur.

    lise diploması olmadan üniye kayıt olamazsın.

    edit:fikir parlaması: Ben kayıt olurken sadece öle baktılar diplomaya. hatta belki isimden başkasına bakmadılar.

    öss sonucunu ve diplomayı çakma yapsan üniye kayıt yaptırılabilir aslında. ha zaten kayıt olduktan sonra okuldan kaydını geri silemiyolar.

    Bknz: bilmem kaç senesi siyanürlü kalemle 1, olan ve foyası 3 4 ay sonra ortaya çıkan elemanı okuldan atamadılar.

    edit2: hacı bu arada başlığa bittim ya. direkt aklıma ibne mi omak istiyo gibi bişi geldi :W

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Hocam sagol cevap icin :) baslik sakat olmus biraz :)

    www.kriptopedi.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit2: hacı bu arada başlığa bittim ya. direkt aklıma ibne mi omak istiyo gibi bişi geldi :W


    -----------------------------
    Aynen amk :D

    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Ne biçim bir başlık bu :D

    Geçen bir işyerine başvuruda bulundum . Bizi neden tercih ettiniz yazıyordu formda . Bende tercih meselesi yazmıştım :D buda onun gibi birşeymi ki diye girdim ama değilmiş

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    tercih yapamazsınız çünkü okul puanı hesaplanamaz. okul puanı hesaplanması için diploma puanı önemli bir kriterdir. Okul puanı hesaplanmayınca doğal oalrak yerleştirme puanı da ortaya çıkmaz ve tercih yapılamaz.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

     

    korkutan başlık:)

     

     

Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 7