Tercih Meselesi
-
Arkadaslar ufak bir sorunumuz var bu konu hakkinda bilgisi olan kisiler yardim ederse sevinirim. Su anda acik lise okuyan ve universiteyi kazanmis birisi eger bu surecte liseyi bitiremezse terchlerini yaptiginda yerlestirme saglanir mi? Yani diploma olmadan kayit yapilamayacagi garanti zaten ama yerlestirme gorunur mu tercihlerden sonra? Askerlik tecili icin gerekli.
-
dostum ikinci tercihler bu yüzden var.liseyi bitiremeyen ya da başka yer düşünüp kayıt olmayanların yerine başkaları ikinci tercihle kaydolur.
lise diploması olmadan üniye kayıt olamazsın.
edit:fikir parlaması: Ben kayıt olurken sadece öle baktılar diplomaya. hatta belki isimden başkasına bakmadılar.
öss sonucunu ve diplomayı çakma yapsan üniye kayıt yaptırılabilir aslında. ha zaten kayıt olduktan sonra okuldan kaydını geri silemiyolar.
Bknz: bilmem kaç senesi siyanürlü kalemle 1, olan ve foyası 3 4 ay sonra ortaya çıkan elemanı okuldan atamadılar.
edit2: hacı bu arada başlığa bittim ya. direkt aklıma ibne mi omak istiyo gibi bişi geldi :W
-
Hocam sagol cevap icin :) baslik sakat olmus biraz :)
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------edit2: hacı bu arada başlığa bittim ya. direkt aklıma ibne mi omak istiyo gibi bişi geldi :W
-----------------------------
Aynen amk :D -
Ne biçim bir başlık bu :D
Geçen bir işyerine başvuruda bulundum . Bizi neden tercih ettiniz yazıyordu formda . Bende tercih meselesi yazmıştım :D buda onun gibi birşeymi ki diye girdim ama değilmiş
-
tercih yapamazsınız çünkü okul puanı hesaplanamaz. okul puanı hesaplanması için diploma puanı önemli bir kriterdir. Okul puanı hesaplanmayınca doğal oalrak yerleştirme puanı da ortaya çıkmaz ve tercih yapılamaz.
-
korkutan başlık:)
