Tercihler Hala Devam Mı Ediyor?
-
Arkadaşlar ösymnin anasayfasına girer girmez ösys tercihleri için diye tıklayın diyor ve burdan devam edebiliyoruz. Dün haberlerde tercihlerin gece yarısı sona ereceğini okumuştum bugünde baktım uzatıldığını falan göremedim. Son Olarak: girmek-ösym-kafam =)
-
uzatılma yok, sadece bilgilerini görebilirsin.
-
yok hocam tercihler gözüküyo düzenle butonu pasif
haftasonu çalışmıyolar heralde öyle kalır pazartesiye kadar.
2010-ÖSYS Yerleştirme: Tercih İşlemleri
(06.08.2010)
2010-ÖSYS tercih işlemleri bugün (6 Ağustos 2010) saat 24:00'da sona erecektir. Saat 24:00'dan sonra yeni tercih girişi ve tercih değişikliği işlemleri kesinlikle yapılamayacaktır.
Adaylara ve başvuru merkezlerine önemle duyurulur.
-
tercihlerini 07/08/2010 00:00:07de veren biri olarak sanırım Türkiye'de en son veren kişiyim (caps var)
-
sistem saatin yanlıştır senin
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
sistem saatin yanlıştır senin
-----------------------------sitede verilen saat bu. yoksa benim kendi saaatim 23:59du zaten.
-
bir an önce açıklasalar da hayatımız normale dönse bok ettiler tatilimizi :D
-
düzenleme yapılamıyor. Bir aksilik olduğunu düşünmüyorum. Belki kısa süreliğine tekrar açacaklardır ama bilinmez bu osym sonuçta belli olmaz ne yapacağı.
