Tercüman Arıyorum..
-
Arkadaşlar aile birleşimi vizesi için evraklarımı ya flemenkce yada ingilizceye cevirtmem lazım.. Etrafınızda güvenilir iyi bir tercüman var mı...
Manisa ya da İzmir de olacak bu tercüman arkadaşlar..
-
Kaç sayfa
-
konu-nick uyumu diye buna derim :D
-
Bende ilk defa yapıcagım için tam olarak hangı evraklar tercüme olcak bilmiyorum.. Elimdeki evraklardan mesela nüfus kagıt örneği gibi..
Nicke ve konuya takılmayalım...içeriğine sahip cıkalım :)
-
hollandaca diye bir dil yok. flemenkçe konuşuolar
-
_Dert_ bunu yazdı:
-----------------------------
Bende ilk defa yapıcagım için tam olarak hangı evraklar tercüme olcak bilmiyorum.. Elimdeki evraklardan mesela nüfus kagıt örneği gibi..
Nicke ve konuya takılmayalım...içeriğine sahip cıkalım :)
-----------------------------Söyle de ona göre yaparım yada yapamam diyeyim dostum
-
Neyse tamam.. işimi hallettim.. şimdi tek sorun ankara ya gitmem gerekicek...
@flassy, tşk.
-
isini halletmene sevindim, tercuman degilim ama bi ceviri lazim olursa buralardayim, kolay gelsin
