folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Termal Macun Uygulaması Hakkında...



Termal Macun Uygulaması Hakkında...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Müridler laptopun işlemci fanını temizlemem icab etti. Temizledim. Açmışken heatsink i de söktüm temizledim.

    Buraya kadar herşey iyi sorun yok. Heatsinki işlemciden ayırdığım için aradaki macunu tazeleyim dedim. Orjinalinde

    macun yoktu. Cam macunu kıvamında bi madde vardı. (sanırım termal pad). Bu maddeyi tamamen temizleyip yerine

    gümüş renkteki macunu uyguladım. Fakat ısı eskisinden daha yüksek olduğunu gördüm. Macunu biraz daha az sürüp

    denedim. İlkine göre iyi ama eskisi gibi değil. Yani fan fazla çalışıyor.

     

    Macunu neyle ve ne şekilde sürmemi önerirsiniz. Macun dandik olabilir mi? Yoksa macun yerine termal pad mi

    kullanmam gerekiyo? Bi yerde termal padlerin işlemcilerde kullanılmadığını okudum böle bişi var mı?


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DataDiver
    DataDiver's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    thermal pad yada macun olarak duymadım ama thermal silikon olarak duydum neredeyse bu arko el kremi kıvamında parlak ve beyaz renkte bişi yazıcıoğlunun oralarda enjektörde satıyolar 3-5 lira bişi olması lazım bn ondan almıştım çok bereketli çıktı haala bitmedi ondan al işlemci ile soğutcunun öpüştğü yerde işlemcinin tam ortasına bi mercimek tanesi kadar sık yeter ztn soğutcu basınca yayılır yüzeye ben her temizelememe bu şekilde yapıyorum bişi olmadı ( makina laptop deil yalnız masaüstü)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Walla benimki de enjektörün içinde ve kıvamı diş macunundan biraz daha az gümüş renkli bişi. Dediğin gibi 3 ytl gibi bi

    fiyata almıştım. Ama orjinali üzerinde bulunan madde değişik bişiydi. Kazıyarak temizlemiştim. Silikon tarzı bişiydi sanırım.

    Şimdi sürdüğüm iyi ama oyun oynarken falan 64 ü geçmezdi sıcaklık şimdi 68-69 u görüyorum. Ya macunun kalitesinden

    kaynaklanıyo yada ben mi çok kalın sürüyorum anlamadım...


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    68 dereceden nolucak amma takmısın (: 


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Onu pek takmıom da fan hayvan gibi çalışıo durmuyo bi türlü. Kafayı .kiyo anlıcaan. Eskiden alet daha sessizdi.

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    hoca forumun arama bolumunu kullanin 2 hafta once ayni soruyu baska birisi sordu.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    reneye bi sor hacı o bilir.
    normal pc olsa bişeyler derdim ama laptop olduğundan cevap veremiyorum :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 1439 Toplam Mesaj: 7