Termal Macun Uygulaması Hakkında...
-
Müridler laptopun işlemci fanını temizlemem icab etti. Temizledim. Açmışken heatsink i de söktüm temizledim.
Buraya kadar herşey iyi sorun yok. Heatsinki işlemciden ayırdığım için aradaki macunu tazeleyim dedim. Orjinalinde
macun yoktu. Cam macunu kıvamında bi madde vardı. (sanırım termal pad). Bu maddeyi tamamen temizleyip yerine
gümüş renkteki macunu uyguladım. Fakat ısı eskisinden daha yüksek olduğunu gördüm. Macunu biraz daha az sürüp
denedim. İlkine göre iyi ama eskisi gibi değil. Yani fan fazla çalışıyor.
Macunu neyle ve ne şekilde sürmemi önerirsiniz. Macun dandik olabilir mi? Yoksa macun yerine termal pad mi
kullanmam gerekiyo? Bi yerde termal padlerin işlemcilerde kullanılmadığını okudum böle bişi var mı?
-
thermal pad yada macun olarak duymadım ama thermal silikon olarak duydum neredeyse bu arko el kremi kıvamında parlak ve beyaz renkte bişi yazıcıoğlunun oralarda enjektörde satıyolar 3-5 lira bişi olması lazım bn ondan almıştım çok bereketli çıktı haala bitmedi ondan al işlemci ile soğutcunun öpüştğü yerde işlemcinin tam ortasına bi mercimek tanesi kadar sık yeter ztn soğutcu basınca yayılır yüzeye ben her temizelememe bu şekilde yapıyorum bişi olmadı ( makina laptop deil yalnız masaüstü)
-
Walla benimki de enjektörün içinde ve kıvamı diş macunundan biraz daha az gümüş renkli bişi. Dediğin gibi 3 ytl gibi bi
fiyata almıştım. Ama orjinali üzerinde bulunan madde değişik bişiydi. Kazıyarak temizlemiştim. Silikon tarzı bişiydi sanırım.
Şimdi sürdüğüm iyi ama oyun oynarken falan 64 ü geçmezdi sıcaklık şimdi 68-69 u görüyorum. Ya macunun kalitesinden
kaynaklanıyo yada ben mi çok kalın sürüyorum anlamadım...
-
68 dereceden nolucak amma takmısın (:
-
Onu pek takmıom da fan hayvan gibi çalışıo durmuyo bi türlü. Kafayı .kiyo anlıcaan. Eskiden alet daha sessizdi.
-
hoca forumun arama bolumunu kullanin 2 hafta once ayni soruyu baska birisi sordu.
-
reneye bi sor hacı o bilir.
normal pc olsa bişeyler derdim ama laptop olduğundan cevap veremiyorum :D
