folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Termal Yazici Hataci Yardim Gerek



Termal Yazici Hataci Yardim Gerek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Arkadaslar termal yazici kullanmak istiyoruz fakat ne hikmese yazicindan hic bir yazi alamiyoruz,

     

    Yazici dosyayi gonderiyor yazmak icin gerekli seyler hazir bilgisayarin sag alt kosedeki yazma iconunda

    yazilacak sayfalarin hepsi gonderiliyor ve orada kaliyor. Yazicidan test sayfasi dahi gondersek 

    orada takilip kaliyor yardimci olabilecek varmi konu muhim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    termal yazıcı için özel program var her programdan yazı alamazsın ve bişlgisayara doğru tanıtılmışmı onu bir incele

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Kendi programı da olmadan yazdırabiliyor. Benim kullandığım modellerde gördüm. Probleminin uyumlu sürücü ya da bağlantı kablosu olduğunu düşünüyorum.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Daha keskin bilgi verebilirmisiniz sunu yap su gibi. 

     

    Zebra LB2844  model

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Zebra yazıcıların en gıcık huyu illaki font ayarları dogru olacak.

    Aynı yazıcıyı kullanan başka birini bulup font ayarlarını bi öğren bence.

    Bizim isyerinde farkli model var. FILE/PRINTER SETTINGS

    speed:50.8 mm/s

    Darkness:28

    Width:100.00

    Height:47.00

    Left:0.00

    Right:4.00

    Belki seninayarlara uyar bi dene eger aynikagit tipine yaziyorsa.

    Bu yazicilarin en gicik huyudur illa hisini ve yazi yukseklik genisligini ve hizini ayarlamak. Yoksa bos sayfa cikartiyor


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    antivir-US bunu yazdı

    Zebra yazıcıların en gıcık huyu illaki font ayarları dogru olacak.

    Aynı yazıcıyı kullanan başka birini bulup font ayarlarını bi öğren bence.

    Bizim isyerinde farkli model var. FILE/PRINTER SETTINGS

    speed:50.8 mm/s

    Darkness:28

    Width:100.00

    Height:47.00

    Left:0.00

    Right:4.00

    Belki seninayarlara uyar bi dene eger aynikagit tipine yaziyorsa.

    Bu yazicilarin en gicik huyudur illa hisini ve yazi yukseklik genisligini ve hizini ayarlamak. Yoksa bos sayfa cikartiyor

    Ok denicem uzaktan yardim etme sansi olan varmi aranizda. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    mission compl////

    scarletbeard tarafından 23/Ara/14 18:24 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 626 Toplam Mesaj: 7