folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Texsas Holdem Hilesi ;Yardım



Texsas Holdem Hilesi ;Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Texsas Holdem faced oynanan bir hilesi varmış karşıdaki rakibinin kağıtlarını görebiliyomuşsunuz bunun hilesini bilen var mı?


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Şehir efsanesidir hacı, o kadar büyük bir açık varsa bile sen bunu yazana kadar zynga o açığı kapatır


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    kağıt görme yok ama şuan aktif bir  açığım mevcut orda. Birde idleri toplayabilirsem tamam olacak. ID olmadan hiçbişey olmuyor cunku.

    cracker tarafından 27/Ara/12 20:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    işe yarar bişe bulursanız ortak olurum :D çok pis oynarm

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek
    cracker bunu yazdı

    kağıt görme yok ama şuan aktif bir  açığım mevcut orda. Birde idleri toplayabilirsem tamam olacak. ID olmadan hiçbişey olmuyor cunku.

    ben idleri topluyorum masadaki pm :)


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    override bunu yazdı
    cracker bunu yazdı

    kağıt görme yok ama şuan aktif bir  açığım mevcut orda. Birde idleri toplayabilirsem tamam olacak. ID olmadan hiçbişey olmuyor cunku.

    ben idleri topluyorum masadaki pm :)

    Hacım Zynga dan gelen parayı azçok biliyorsundur. idleri alabiliyorsan ortak olabiliriz?


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Noldu beyler bize de düşecek mi çip ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thanatos
    Thanatos's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    Konuyu gizleyip bize de yardımcı olsanız? :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    kayıt olduğum günden beri kim bilir kaçıncı zynga poker konusu :) 

    Hepde tarikatta bir müridden bişi çıkıyor sonrası yok :D

    Diğer bir konu. Çoğu başlıkta biz aileyiz burdaki kişiler tarikatımızdan diyenler nedense konu zynga oldu mu hiçde öyle demiyorlar :D

    Açık bulup , Chipi olupda paylaşmayanlar sizlere sesleniyorum yapmayın bunu biz kardeşiz :))

    Bir kadıköy dilencisinden alıntı yapasım geldi .

    Kusura bakmayın rahatsız ediyorum. Yolda kaldım çocuğum hasta 1 liranız var mı ? :D:D:D 

    aç gözlü olmayalım hocalar paylaşımcı olalım :)

     


    Zehirrr . . .
Toplam Hit: 771 Toplam Mesaj: 9