Text : Tümünü Değiştir
-
Selam. Bi projem için CoVid verilerini çıkarıyorum. Database(!) olarak metin belgesi .txt kullanıyorum :D
https://covid19.saglik.gov.tr/TR-66935/genel-koronavirus-tablosu.html
buradan aldığım veriler :

Bu verilerin düzenlenmiş hali :

Yani tümünü değiştirde şu işlemleri tek tek yapıyorum :
ARALIK 2020 -> (boşluk)
OCAK 2021 -> (boşluk)
. (nokta) -> (boşluk)
,(virgül) -> boşluk
TAB karakteri -> , (virgül)
Bunları tek tek bul&değiştir penceresinden tümünü değiştir yaptığımda matlabde aşağıdaki grafikleri elde edebiliyorum:


Neyse yani sonuç olarak, metin belgesinde yaptığım bu işlemleri
a-) daha efektif ve eğlenceli bir şekilde yapan text editörü var mı?
b-) sıraladığım 6 adımı (aynı sırayla yapması önemli, yani en azından zatürre oranındaki virgülü yok etmeden yeni virgül eklememesi lazım ) bir kere kaydedip tek tıkla metin düzenletebileceğim bir program veya web sitesi var mı?
c-) @Freak sende çılgın bi editör vardı sanki neydi abi onun adı :D
-
Konuyu açarken hata aldım ama hataya rağmen açmış konuyu @holyone hadi canlı yayında bug fixleyelim :D

-
Notepad ++
Record ediyorsun 1 sefer kendin manuel yapıyorsun. Stop ediyorsun.
Sonra bombala gitsin...
-
noname bunu yazdı
Konuyu açarken hata aldım ama hataya rağmen açmış konuyu @holyone hadi canlı yayında bug fixleyelim :D
Sen holyone ve bug kelimelerini nasil aynı cümlede kullanabilirsin kâfir.
-
garga bunu yazdı
Notepad ++
Record ediyorsun 1 sefer kendin manuel yapıyorsun. Stop ediyorsun.
Sonra bombala gitsin...
Diğer mesajını hiç kâle bile almıyorum :P
Mükemmel çalıştı bu, notepad++ , soruna çözüm bulmak konunun metnini hazırlamaktan daha kısa sürdü çok teşekkür ederim
-
Herhangi bir text editör (Notepad++, Editplus, Ultraedit, Sublime Text....) + temel regular expression (regex) bilgisi
-
noname bunu yazdıgarga bunu yazdı
Notepad ++
Record ediyorsun 1 sefer kendin manuel yapıyorsun. Stop ediyorsun.
Sonra bombala gitsin...
Diğer mesajını hiç kâle bile almıyorum :P
Mükemmel çalıştı bu, notepad++ , soruna çözüm bulmak konunun metnini hazırlamaktan daha kısa sürdü çok teşekkür ederim
No problemo :D
Yardır gitsin, kolay gele...
