

Text Dosyasını Okutturup Masaüstünde Göstertmek Hakkında
-
bana böyle bir program lazım bir tane text dosyam var mesela 50 satır bunlar benim belirlediğim saniyelerde 5 er yada 20 saniye ara ile ekranımın bir köşesinde gözükecek 4-5 saniye sonra diğer satırdaki yazıyı gösterecek bu şekilde böyle bişi varmı yoksa böyle bişi yaplabilir mi. yapılırsa ortalama kaç lira tutar, sitede bu işi yapabilecek varmı..
-
ekranda nasıl görüntülenmesini istiyorsun? kafandaki tasarımı çizersen iki dakikaya yapayım
-

sarı mavi turuncu renkli gibi 3 -5 dakika arayla ekranımda belirecek ve yolunu gösterdiğim text dosyasını gösterecek 5-10 saniye kaldıktan sonra kapanacak ve sonraki satırda aynı işlemi yapacak ve böyle devam edecek kardeşim.
-
pardon biraz geç oldu https://www.box.com/s/j3mro21cj0xo2uol6dbk rar şifresi tbt123 bir bug vardı düzelttim onu şimd. hata msjını sürekli alıyorsanız bu yeni versiyonu deneyin)
ama iyi bi şey yaptım gibi :) tabii geliştirilebilir bi şey yapılabilir ama fzla zamanım yok ..

kısaca özelliklerinden bahsedersem
1- ayarlamalar ini dosyasına kaydediliyor
2- başla butonuna basılıktan sonra sağ alt köşeye simge olarak yerleşiyor ana ekran
3- belirtilen süre içerisinde rastgele Color.Yellow, Color.Orange, Color.Red, Color.White, Color.OrangeRed, Color.DodgerBlue, Color.GreenYellow, Color.HotPink renkler arasında değişim yapıyor
4- tüm metin bittiğinde, bittiğine dair uyarı veriyor..
eksik yanları:
1- stick i taşıyamıyorsun
2- metin çok uzunsa form boyutu otomatik ayarlanmıyor
3- yazının font ayarını yapamıyorsun (renk, boyut, stil v.s.)
projeyi geliştirmek/inceleyen olursa yollayabilrim. (visual studio 2010, c# framework 3.0)
unbalanced tarafından 07/Oca/13 13:20 tarihinde düzenlenmiştir -
unbalanced bunu yazdı
pardon biraz geç oldu https://www.box.com/s/j3mro21cj0xo2uol6dbk rar şifresi tbt123 bir bug vardı düzelttim onu şimd. hata msjını sürekli alıyorsanız bu yeni versiyonu deneyin)
ama iyi bi şey yaptım gibi :) tabii geliştirilebilir bi şey yapılabilir ama fzla zamanım yok ..

kısaca özelliklerinden bahsedersem
1- ayarlamalar ini dosyasına kaydediliyor
2- başla butonuna basılıktan sonra sağ alt köşeye simge olarak yerleşiyor ana ekran
3- belirtilen süre içerisinde rastgele Color.Yellow, Color.Orange, Color.Red, Color.White, Color.OrangeRed, Color.DodgerBlue, Color.GreenYellow, Color.HotPink renkler arasında değişim yapıyor
4- tüm metin bittiğinde, bittiğine dair uyarı veriyor..
eksik yanları:
1- stick i taşıyamıyorsun
2- metin çok uzunsa form boyutu otomatik ayarlanmıyor
3- yazının font ayarını yapamıyorsun (renk, boyut, stil v.s.)
projeyi geliştirmek/inceleyen olursa yollayabilrim. (visual studio 2010, c# framework 3.0)
hocam incelemek istiyorum da kodu gönderebilir misin?
-
https://www.box.com/s/s85212pwkhn8gjum1vr5
buyur hocam şifre aynı
-
unbalanced bunu yazdı
https://www.box.com/s/s85212pwkhn8gjum1vr5
buyur hocam şifre aynı
teşekkürler hocam
-
unbalanced bunu yazdı
pardon biraz geç oldu https://www.box.com/s/j3mro21cj0xo2uol6dbk rar şifresi tbt123 bir bug vardı düzelttim onu şimd. hata msjını sürekli alıyorsanız bu yeni versiyonu deneyin)
ama iyi bi şey yaptım gibi :) tabii geliştirilebilir bi şey yapılabilir ama fzla zamanım yok ..

kısaca özelliklerinden bahsedersem
1- ayarlamalar ini dosyasına kaydediliyor
2- başla butonuna basılıktan sonra sağ alt köşeye simge olarak yerleşiyor ana ekran
3- belirtilen süre içerisinde rastgele Color.Yellow, Color.Orange, Color.Red, Color.White, Color.OrangeRed, Color.DodgerBlue, Color.GreenYellow, Color.HotPink renkler arasında değişim yapıyor
4- tüm metin bittiğinde, bittiğine dair uyarı veriyor..
eksik yanları:
1- stick i taşıyamıyorsun
2- metin çok uzunsa form boyutu otomatik ayarlanmıyor
3- yazının font ayarını yapamıyorsun (renk, boyut, stil v.s.)
projeyi geliştirmek/inceleyen olursa yollayabilrim. (visual studio 2010, c# framework 3.0)
kardeşim on numara 5 yıldız tam istediğim gibi olmuş süpersin cok sağol ayrıca vakit harcayıp yaptıgın için.
birde 2 özellik daha ekleyebilirmisin bilmiyorum ama mesela browserim acık ken yada baska bir program çalışıyorken sürekli üstte modunda olabilir mi ve .doc ve .docx i destekleyebilir mi. birde okunacak satır sayısı ayarlanabilir mi. mesela 2 satır okusun ve ekranda göstersin yada 5 satır okusun yada bir satır okusun onu ben ayarlayabilir miyim bunuda ekleyebilir misin.