The Addams Family İstek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=FnLbBzzVJbI

    Türkçe dublaj yayınlanırdı bi zamanlar dijitürk çocuk kanallarının birinde, jetix / fox kids / nickelodeon dan birindeydi sanırım.

    2 versiyonu olmuş heralde, bi siyah beyaz kayıtlar var yutüpde, bide bu. Bunu arıyorum linkleri olan varda paylaşırsa harika olur :)

    Dil önemli değil, ama öncelik sıralaması yaparsak TRDub / TR altyazı & ing dub / ing altyazı ve ing dub / ing dub


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    jetix'te yayınlanan diziydi onu hiç bulamadım.(pek severdim) siyah beyaz'ı var o da eski oldukça. filmlerini torrent ile indirmiştim. tim burtun gelecek 2-3 sene içerisinde yeniden çekecekmiş.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    jetix'te yayınlanan diziydi onu hiç bulamadım.(pek severdim) siyah beyaz'ı var o da eski oldukça. filmlerini torrent ile indirmiştim. tim burtun gelecek 2-3 sene içerisinde yeniden çekecekmiş.


    -----------------------------

    harika olur :) filmlerin linki varmı?


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    eskileri siyah beyaz. yenileri "new adams family" adı altında jetixte yayınlanmıştı. bu o olması lazım


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    jetix'te yayınlanan diziydi onu hiç bulamadım.(pek severdim) siyah beyaz'ı var o da eski oldukça. filmlerini torrent ile indirmiştim. tim burtun gelecek 2-3 sene içerisinde yeniden çekecekmiş.


    -----------------------------

     

    harika olur :) filmlerin linki varmı?


    -----------------------------

     

    yok hocam ama vps olan bi arkadaşa rica et hemen atsın biyere.

    http://isohunt.com/torrents/?ihq=addams+family

    http://zamunda.net/browse.php?search=addams+family&cat=0&incldead=1 -zamunda üyeliğin yoksa yükleyebilirim torrent linklerini-

    bu arada jetix'te yayınlanan dizini de var fakat alt yazısı ne yazık ki yok. Türçe dublaj da bulamadım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    jetix'te yayınlanan diziydi onu hiç bulamadım.(pek severdim) siyah beyaz'ı var o da eski oldukça. filmlerini torrent ile indirmiştim. tim burtun gelecek 2-3 sene içerisinde yeniden çekecekmiş.


    -----------------------------

     

    harika olur :) filmlerin linki varmı?


    -----------------------------

     

     

    yok hocam ama vps olan bi arkadaşa rica et hemen atsın biyere.

    http://isohunt.com/torrents/?ihq=addams+family

    http://zamunda.net/browse.php?search=addams+family&cat=0&incldead=1 -zamunda üyeliğin yoksa yükleyebilirim torrent linklerini-

    bu arada jetix'te yayınlanan dizini de var fakat alt yazısı ne yazık ki yok. Türçe dublaj da bulamadım.


    -----------------------------
    jetix versiyonu nerede var ?


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Up... dipnot: dizi halinde arıyore


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    ya bende bunun pompalısını arıyom :D hastayım gothik hatunlara :p


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
Toplam Hit: 1658 Toplam Mesaj: 9