folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder "The Suffering:Ties That Bind" Yardımı Yapılır..Ve Bir Soru.



"The Suffering:Ties That Bind" Yardımı Yapılır..Ve Bir Soru.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    beyler bu oyun yeni çıkmadı biliom ama bende taze bitti geçemeyen varsa sorsun.bide ben bişe sorcam oynayanlar bilir oyunda iyi yada kötü olarak iki farklı son varmış.ben oyunda iileri öldürmedim sonuçta mavi bi canavara dönüşerek bölümleri geçtim ve kötü elemanı öldürdüm.bu ii sonmu oluo yani.kötü sonla bitiren varmı varsa nası bitio iiyse bidaha bitireim diorum:)

    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    oyunu yükledim hapishane den çıkamamıştım bi türlü sonra sıkılıp bıraktım oyunu ama hala merak ettim oyunu daha sonra oynarım yine o hapishaneden nasıl çıkıldığını bi anlatırsan iyi olur hoja kısaca bi özetle :)

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    oyunda hapishaneye iki defa geliosun bi başında bi de sonunda.sen hangisinde geçemedin bilmiorum ama.birincisinde zenci bi elemanla beraber içeri dalıosun.bazı kapalı kapılar oluo onları bu arkadaşın açıo sana.binanın içindede tam olarak nerde takıldın bilmiorm ama bazı bölümlerde araya demo dialoglar girio ve bu diyalogları bekleyip dinlemen gerekio ardından muhtemelen ya duvar kırılıp içeri bi canavar girio yada bi kapı kendiliğinden açılıo.eğer ikinci defa hapishaneye gelipte takıldıysan onada ayrı bişeyler var onları da yazarım.

    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klinsmann
    klinsmann's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar bu yazdıklarımı bu oyunu anlamayan yada bitirip hiç anlamayan okusun.

     Şimdi ilk versiyonunda elemanın karısı ailesi öldürülmüştü. Bizimkini hapise tıktılar. Sen oyunun içinde ilerlerken oyunun sonunda kaderini kendin belirliyorsun.

    Oyun içinde iki tane sağ duyu sana seslenecek bir tanesi karın diğeri diğerlerini öldürmeni tavsiye eden hastalıklı bir ses. Gidişata göre eğer insanları her seferinde kurtardıysan oyunun sonu iyi oluyor. sadece kendi işine bakarsan normal bitiyor önüne geleni paso öldürüsen kötü bitiyor.

    iyi sonda karını öldürmediğin anlaşılıyor adadan kurtulup bota bindiğinde eleman senin masum olduğunun anlaşıldığını ve zaten salıverilceğini söylüyor ve sonunda ise  karın ve çocuklarının sana sevgiyle yazdığı mektubu okuyorsun. 

    normal sonda sadece  tekneye biniyorsun ve duruşmanın yeniden gözden geçirildiği ve mahkemeye tekrar çıkacağın söyleniyor orta şeker kıvamda bir mektup okuyorsun.

    kötü sonda manyağa bağlıyorsun canavara dönüşüp adamın tepesine kutu fırlatıp öldürüyorsun tekne yıkılıyor sende adaya geri kaçıyorsun. sana kötü bir mektup çıkıyor. keşke seninle hiç tanışmasaydım yada hayatımıza hiç girmeseydin. vs vs.

     

    gelelim ikinci oyunun sonuna;

    burada hesabına çalıştığın blackmore denen adamın ailenin başına gelenlerle alakalı olduğunu öğreniyorsun.

    ona yaklaştıkça blackmore denen adamın aslında diğer yarın olan kötü karakterinin olduğunu öğreniyorsun. oyunun sonunda iyi yoldan gidersen sen karakterini eline alıyorsun ve blackmore gidiyor. oyunun sonunda blackmore denen adam; doğru oynadın kuralları bozmanı sağlayamadım ve benim oyunum ya hep ya hiçtir  diyor ve cortu çekiyor.

     normal oynarsan  tipin ilk oyundaki yaratık halinde devam ediyor. sonunda birbirinizi yenemiyorsunuz. seni tam buradan izlemeye devam edeceğim deyip omzunun üstüne pat pat vuruyor.

     kötü oynarsan oyunun sonunda blackmore karakterini yutuyor. sonrada bu kasabayı yönetebilirim diyo.

    bak ne diycem... oyun içerisinde iyi gitmeye devam edersen bir tane bar var. o da artıyor ve o arttıkça karakterin canavar modunda daha güçlü vuruşlar yapıyor.

    canavarı çok kullanırsan gelişiyor. seviyesi artıyor. ilk oyunda ikinci seviyede canavarın vurduğu yerden zincirler kalkıyordu üçüncü kademede mermiler çıkıyordu dörtte ise patlama hayvan gibi patlama oluyordu. 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    m_cey bunu yazdı:
    -----------------------------
    oyunda hapishaneye iki defa geliosun bi başında bi de sonunda.sen hangisinde geçemedin bilmiorum ama.birincisinde zenci bi elemanla beraber içeri dalıosun.bazı kapalı kapılar oluo onları bu arkadaşın açıo sana.binanın içindede tam olarak nerde takıldın bilmiorm ama bazı bölümlerde araya demo dialoglar girio ve bu diyalogları bekleyip dinlemen gerekio ardından muhtemelen ya duvar kırılıp içeri bi canavar girio yada bi kapı kendiliğinden açılıo.eğer ikinci defa hapishaneye gelipte takıldıysan onada ayrı bişeyler var onları da yazarım.
    -----------------------------

    dediğim gibi yükledim oyunu açtım baktım biraz hapishanenin olduğu yerde başlıyo ordan çıkamayınca sıkılıp kapatmıştım oyunu :D ilk hapishanedeyim yani tekrardan deniyicem takıldığım yerler olursa yazarım yine ben


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    klinsmann bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar bu yazdıklarımı bu oyunu anlamayan yada bitirip hiç anlamayan okusun.

     Şimdi ilk versiyonunda elemanın karısı ailesi öldürülmüştü. Bizimkini hapise tıktılar. Sen oyunun içinde ilerlerken oyunun sonunda kaderini kendin belirliyorsun.

    Oyun içinde iki tane sağ duyu sana seslenecek bir tanesi karın diğeri diğerlerini öldürmeni tavsiye eden hastalıklı bir ses. Gidişata göre eğer insanları her seferinde kurtardıysan oyunun sonu iyi oluyor. sadece kendi işine bakarsan normal bitiyor önüne geleni paso öldürüsen kötü bitiyor.

    iyi sonda karını öldürmediğin anlaşılıyor adadan kurtulup bota bindiğinde eleman senin masum olduğunun anlaşıldığını ve zaten salıverilceğini söylüyor ve sonunda ise  karın ve çocuklarının sana sevgiyle yazdığı mektubu okuyorsun. 

    normal sonda sadece  tekneye biniyorsun ve duruşmanın yeniden gözden geçirildiği ve mahkemeye tekrar çıkacağın söyleniyor orta şeker kıvamda bir mektup okuyorsun.

    kötü sonda manyağa bağlıyorsun canavara dönüşüp adamın tepesine kutu fırlatıp öldürüyorsun tekne yıkılıyor sende adaya geri kaçıyorsun. sana kötü bir mektup çıkıyor. keşke seninle hiç tanışmasaydım yada hayatımıza hiç girmeseydin. vs vs.

     

    gelelim ikinci oyunun sonuna;

    burada hesabına çalıştığın blackmore denen adamın ailenin başına gelenlerle alakalı olduğunu öğreniyorsun.

    ona yaklaştıkça blackmore denen adamın aslında diğer yarın olan kötü karakterinin olduğunu öğreniyorsun. oyunun sonunda iyi yoldan gidersen sen karakterini eline alıyorsun ve blackmore gidiyor. oyunun sonunda blackmore denen adam; doğru oynadın kuralları bozmanı sağlayamadım ve benim oyunum ya hep ya hiçtir  diyor ve cortu çekiyor.

     normal oynarsan  tipin ilk oyundaki yaratık halinde devam ediyor. sonunda birbirinizi yenemiyorsunuz. seni tam buradan izlemeye devam edeceğim deyip omzunun üstüne pat pat vuruyor.

     kötü oynarsan oyunun sonunda blackmore karakterini yutuyor. sonrada bu kasabayı yönetebilirim diyo.

    bak ne diycem... oyun içerisinde iyi gitmeye devam edersen bir tane bar var. o da artıyor ve o arttıkça karakterin canavar modunda daha güçlü vuruşlar yapıyor.

    canavarı çok kullanırsan gelişiyor. seviyesi artıyor. ilk oyunda ikinci seviyede canavarın vurduğu yerden zincirler kalkıyordu üçüncü kademede mermiler çıkıyordu dörtte ise patlama hayvan gibi patlama oluyordu. 

     


    -----------------------------
    ben 1. oyunu oynamadım 2 den başladım.oyunun sonunda blackmore uçup gidio yendim yani ama canavarı kullanırken en son vurduun yerden zincir çıkıodu mermi patlama falan olmadı hiç.heryerdede kullandım nerdeyse canavarı ama easy de oynadım belki ondna olabilir.ama kardeşim bu oyunda hardda nası oynancak çok zorlar.mause kullanımı zaten sıkıntılı.ben oyunu bi daha bitircem anlaşıldı:)

    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
Toplam Hit: 1827 Toplam Mesaj: 6