folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Thecrims Oynayan Var Mı?



Thecrims Oynayan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    selam beyler..
    thecrims oynayan varsa yazsın tanısalım kaynasalım.. oyunda tahribat diye cete kurdum ona alayım xD
    2 gün önce bi arkadasa ipnelik olsun diye basladım ama beni sardı, tavsiye ederim..
    ayrıca tüm zamanını yemiyo 20 dkda bir falan 2 dknı ayırıosun islemleri yapıyosun sora gücünün dolmasını bekliyosun xD
    merak edenler & oynamak isteyenler icin adres : thecrims.com

    en cok nick dei$tiren mürid
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    abi ben baya bi oynadım ama sıkıldım bıraktım ,hep kredi doldurmanı istio senden

    ayrıca gücünün dolması için beklemenede gerek yok , gece hayatına git gir bi rave partye iç bişeyler dolsun gucun


    çocuktum,büyüdüm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca kayıt oldum, nickim coldm4 ama daha hiçbi tecrübem yok sabıkasızım :) al çeteye soyalım ortalığı beraber :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    m4 davet ediom seni ceteye abi. msne gel ben de blmiordum örendm pm attm msn adresmi..

    ghargamel hocam seni de beklerim valla sardı beni hem orda ödül koyanlar var o olayı cözersem ödüllerden kredi baya alırım xD 


    en cok nick dei$tiren mürid
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    abi ben size anlatayım isterseniz oyunu biraz

    gidin soygun yapın gucunuz azalınca gece hayaatına gidin girin bi bara içki,eroin falan için geri yukseltn,sonra tekrar soygun yapın,gucunuz arttıkca soygunlarıda yukseltın,gucunuzu arttırmak için genelevler war ,fazla önermem gidersiniz bikac karı siktikten sonra sizi aids oldunuz die hastaneye atar,bilmediginiz barlara girmeyin ,barlarda tanıstıgınız adamlar size saldır,yarrra yersiniz,nblm biraz ilerleyince kendı barınızı kurun orda yiyin için en guvenlısı o, cete kurmak yada cetey uye plmak için enaz 50 saygınlık lazım,ceteye davet ederken once kontak kurmalısın,konrak kurdugun adamları cetey davet edebilirsin,yannız dikkat et kontak kurdugun adamlar sana saldırabilir,o yuzden bilmedigin adamlara kontak atma

    www.crims.biz bak bu site sana biraz yardımcı olur robberiese tıkla ,gucunu kuwwetını ,toleransını falan yaz ,sana powerını soyler,power nedir? soygun falan yaparken orda zorluk die bişey war yaşlı teyze 5 den başlıo işte powerın 40 sa mesela 40zorluga kadar olan soygunları yaparsın,

     

    şimdilik bukadar yeter heralde


    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    valla hocam acaip yardımın oldu saol xD tam da o cete olayıyla urasıordum xD

    en cok nick dei$tiren mürid
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    abi hemen baslama cete işine baya bi yukselt saygınlıgını,gucunu kuwwetını ozaman cete kurarsın,

    bide şimdilik lazım deilde onu da soyleyım ,abı barlarda bişeyler içe içe artık vucudun alışıo ,nekadar içersen iç az etkı yapmaya baslar,hastaneye gidip bagımlılık tedavisi yaptır,


    çocuktum,büyüdüm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    gharghamel bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi hemen baslama cete işine baya bi yukselt saygınlıgını,gucunu kuwwetını ozaman cete kurarsın,

    bide şimdilik lazım deilde onu da soyleyım ,abı barlarda bişeyler içe içe artık vucudun alışıo ,nekadar içersen iç az etkı yapmaya baslar,hastaneye gidip bagımlılık tedavisi yaptır,


    -----------------------------

    geciktn abi senn dier msjdan sora 30 tane eroin ictm xD 


    en cok nick dei$tiren mürid
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    edit: sorumun cevabını buldum :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Craftyman
    Craftyman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Oyunu çok oynadım 114bin say yapmıştım :D say=saygınlık K=000 yani 1k diince 1000 anlayın

    Tüyo vereyim biraz :P

    İçkileri :

    Ot = 1 Güç

    İçki = 2 güç

    bara girince 33 LSD güç ü fuller

    12 morfin ful yapar


    Oyunda 3 Biletle 80 Saygınlık yapma..

    başlangıçta bezbol al 2kere dükkan hırsızlığı yap
    2 kerede yaşlı karı soy ve araba hırsızlına geç
    güç 28 kalana kadar soyduktan sonra taksiye geç
    güç bitince bara gir(Gece hayatından birine gir) 100 le canını
    2 kere daha taksi soyduktan sonra bez al ve kart sahteciliğine geç
    2 kere kart sahteciliği soyduktan sonra ev soymaya başla
    2 kere ev soyduktan sonra benzin istasyonuna geç
    can bitince bara gir 100le canını ve sinema soygununa geç
    2 kerede sinema soyduktan sonra bakkala geç
    can bitene kadar bakkal soy ve çeteye sok ve 1medathone yap bu kadar...


    Arada Hastaneden 1 tane Metadhone alın
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviOnlineTeaM
    MaviOnlineTeaM's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek

    8 tane nick aç

    çete soygunları yap

    bol bol :) bide power programı var gücünün neye yetip yetmiyeceğini bul 1.5 sene önce oynuyordum bilmem şimdi de aynıdır heralde


    BEŞİKTAŞ bir gerilla"nın hayata itirazıdır, Susarsa ÇATIŞMA, Konuşursa SAVAŞ, Yazarsa DESTAN, Severse DEVRİM olur..
Toplam Hit: 1685 Toplam Mesaj: 11