Thomson Speedtouch 510
-
Arkadaşlar,
Thomson SpeedTouch 510 Ethernet Modem 1 Port ADSL Router var elimde.
Ancak bu cihazın kurulum cdsi bende yok.Internetten okuduğum kadarıyla güzel bir alet usb kullanacağıma bunu kullanayım ancak kurulumu bir türlü yapamadım.
Bu konuda bilgiye sahip olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim. -

Update olayında karşıma bu çıktı :| -
abi bu speedtouch ları kurmak çok zor yaw..
böyle buraya yazsam anlamazsın hatta kimse anlamaz :P msn e gel sen :D -
Kurulum CD siyle işin yok sadece modem ara yüzüne qirip ayarları yapıcaksın o kadar.İstersen msn i pm at ben yardımcı olam.
-
Konu açacaktım yeni , gerek duymadım , elinde bu modelin driver'ı olan varsa upload edebilir mi ?
Teşekkürler...
Toplam Hit: 1921 Toplam Mesaj: 5
