Thunderbird İle Mail Almak Ama Gönderememek
-
Cpanelde açılmış pop3 destekli mailimi sürekli dandik panelden okumak yerine thunderbirdden okumaya karar verdim.İşyerinde normalde patronumun kullanmış olduğu ayarlar ile birlikte thunderbirdi kurduk.Mailler geliyor ama mail gönderemiyorum. Gönderme sırasında "smtp.xcxcx.com sunucusuna bağlanıldı..." sonrada "ileti gönderilemedi, çünkü mail.xcxcxc.com SMTP sunucusuyla kurulan bağlantı işlemin ortasında kesildi.Yeniden deneyin yada ağ yöneticinizle görüşün." yazıyor.
Ne yapmam gerek?
-
SMTP portunu kac kullaniyorsun?
Türk Telekomun Adsl IP lerinin 25 portunu kapatmasından dolayı mail SMTP servisiniz ile bağlantıya geçemiyor olabilirsin. ayarlarından SMTP portunu 587 olarak güncellemeyi deneyebilirsin.
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
Cpanelde açılmış pop3 destekli mailimi sürekli dandik panelden okumak yerine thunderbirdden okumaya karar verdim.İşyerinde normalde patronumun kullanmış olduğu ayarlar ile birlikte thunderbirdi kurduk.Mailler geliyor ama mail gönderemiyorum. Gönderme sırasında "smtp.xcxcx.com sunucusuna bağlanıldı..." sonrada "ileti gönderilemedi, çünkü mail.xcxcxc.com SMTP sunucusuyla kurulan bağlantı işlemin ortasında kesildi.Yeniden deneyin yada ağ yöneticinizle görüşün." yazıyor.
Ne yapmam gerek?
-----------------------------
aynı sorun bendede var ama hala çözmüş degilim başka bilgisayara kurdum yolladım gtti benim bilgisayarda aynı sorunu yaratıyor bilgisayarın ayarlarındanmıdır nedir anlamış degilim -
25'i kullan
-
Bendede aynısı var okuyabiliyorum mailleri fakat gönderemiyorum.
-
outlook'la yollayabiliyormusunuz ?
