Ticaret Hukuku Nasil Geçilir ?
-
S.a mürid kardeşlerim kafaları yemek üzereyim bir hafta önce ezberledigim soruları bir hafta sonra unutuyorum o saçma saçma sorular var
vay efendim kollektif ortakların ortaklık haklarına ilişkin aşşagıdakilerden hangisi yanlış tır vs vs bunun gibi up upuzun soru cümleleri
Açıkögretimden tecrübeli arkadaslara sesleniyorum bi yol kaynak gösterin nasil başardınız alttan bırakmak istemiyorum dersi lütfen yardımmm :S
-
Ben de şuan o dersi çalışıyorum.. Konuları bitirip önceki yıllar çıkan soruları iyice ezberle. Aynısı çıkıyor genelde
-
pazarlama - ticaret hukuku - vergi hukuku
gözüm kapalı geçtiğim derslerdi :)
Tck öğretselerdi keşke :Pp
-
West bunu yazdı:
-----------------------------
Ben de şuan o dersi çalışıyorum.. Konuları bitirip önceki yıllar çıkan soruları iyice ezberle. Aynısı çıkıyor genelde
-----------------------------ayni dersi çalışıyoz o zaman hoca ama cıkan soruları ac bi bak up uzun cümleler sürekli yanlışı soruyor böyle olunca bütün şıklardaki doğruyu bilip yanlışı cıkarman gerekiyor acayip kasiyor ya görüntülü kaynagın varmı ?
-
Çanakkale geçilir ticaret hukuku geçilmez..
-
Ya şıkkına kadar aynı şekilde çıkıyor. İyice ezberle derken bundan bahsediyorum zaten. Konuya az da olsa vakıf olursan elbet geçiceksin. Ben tembelliğimden ders çalışmadım çakıverdim bu dersten. Bu sene konularıda çalışıyorum eski soruları da iyice gözden geçiricem. Sınav açıklanınca pm atarım sana :) Görüntülü kaynağım yok. Ama aöf sitesinde videolar var ordan izleyebilirsin.
-
West bunu yazdı:
-----------------------------
Ya şıkkına kadar aynı şekilde çıkıyor. İyice ezberle derken bundan bahsediyorum zaten. Konuya az da olsa vakıf olursan elbet geçiceksin. Ben tembelliğimden ders çalışmadım çakıverdim bu dersten. Bu sene konularıda çalışıyorum eski soruları da iyice gözden geçiricem. Sınav açıklanınca pm atarım sana :) Görüntülü kaynağım yok. Ama aöf sitesinde videolar var ordan izleyebilirsin.
-----------------------------hmm eyw aöf sitesindeki videolar tüm tarihi eser hocam ya :D
-
İşine yarar belki diye yazdım :))
