

Tıkla Çalıştır Cmd ( Yardım / İstek )
-
Selamlar, sanırım yapmak istediğim şey bir .bat dosyası.
Dosyaya tıkladığımda CMD açılacak ve şu iki komut 3-5 saniye aralıklarla girilecek;
taskkill /IM aktahta_security.exe
exit
Nasıl yapabilürük?
-
-
BarisYigit bunu yazdı
ahhahaha olm şu adama program demeyin lan :D
barış bi ara beni de proglamla yahuu. gelcem ankaraya :D
-
joe_black bunu yazdıBarisYigit bunu yazdı
ahhahaha olm şu adama program demeyin lan :D
barış bi ara beni de proglamla yahuu. gelcem ankaraya :D
adam ya adam.
adamın if else bilmem şeysi.
-
BarisYigit bunu yazdı
seni yerim yer
Toplam Hit: 1218 Toplam Mesaj: 5
