folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Tinymce Ve Ajaxla Dbye Kayıt Ekleme (Post)



Tinymce Ve Ajaxla Dbye Kayıt Ekleme (Post)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    slm arkadaşlar sayfamda ajax ve tinc mce kullanarak yorumlar bolumu yaptım yorumu yazıp tıklayoınca direk ekleniyo ama sadece mozillada biraz daha açayım dort tane değişkenim var bunlar $isim $email $baslik $mesaj bunlardan $mesaj değişkeni hariç diğerleri tüm tarayıcılarda sorunsuz bi şekilde dbye eklenirken $mesaj değişkeni sadece mozillada ekleniyo opera chrome ve iede ise eklenmiyor boş olarak gözüküyor.$mesaj değişkeninin diğer üç değişkenden farkı ise <textarea></textarea> tagları arasında olması ve sayfada tinymce kullanmamdır umarım anlatabilmişimdir

     



    form kısmı:
    [QUOTE]
        <form method="post" action="kaydet.php"  onSubmit="sendRequest(); return false"  >

    <table width="100%" border="0">
      <tr>
        <td width="64"><strong>İsim:</strong></td>
        <td width="759"><input type="text" size="30"  name="isim" /></td>
      </tr>
     
      <tr>
        <td><strong>E-mail:</strong></td>
        <td><input type="text"  size="30" name="email" /></td>
      </tr>
    <input type="text" value="',$id,'" style="display:none"  name="bolumid" />
        <tr>
        <td><strong>Konu:</strong></td>
        <td><input type="text"  size="30" name="baslik" /></td>
      </tr>
          <tr>
        <td><strong>Mesaj:</strong></td>
        <td><textarea name="mesaj"  rows="5" cols="80" style="width: 99%"></textarea></td>
        <td width="394"></td>
      </tr>
          <tr>
        <td></td>
        <td> <input type="submit" Value="Gönder" /></td>
      </tr>
    </table>
    </form>


    [/QUOTE]

    kaydet.php
    [QUOTE]
    <?php
    header("Content-Type: text/xml; charset=utf-8");
    include 'baglanti.php';

    echo '
    <script type="text/javascript" src="/jscripts/tiny_mce/tiny_mce.js"></script>



    ';
    $isim=$_POST['isim'];
    $email=$_POST['email'];
    $baslik=$_POST['baslik'];
    $mesaj=$_POST['mesaj'];
    $bolumid=$_POST['bolumid'];


    $istek= "INSERT INTO yorumlar(id,bolumid,baslik,mesaj,email,isim,tarih) VALUES ('','$bolumid','$baslik','$mesaj','$email','$isim','$tarih')";
    $cevap=$db->query($istek);
    echo 'tamamdır';
    ?>

    [/QUOTE]



    geriye sadece tincmec ve kullandıığın ajaxın js kodları kalıyorki onlarıda vermeye gerek gormuyorum kalabalık olmasın  sorun ne olabilir tşkler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_ilkay
    the_ilkay's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    Ajax ta Textarea'dan gelen değişkeni alırken

    var cs = $("textarea").serialize();

    şeklinde bir tanımlama yapman lazım.


    Kimi zaman sevmektir dünya...
Toplam Hit: 1917 Toplam Mesaj: 2