folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder TL-WN7200ND Ve Windows 8.1 Çilesi



TL-WN7200ND Ve Windows 8.1 Çilesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Hepsiburada'dan ikinci ürün geldi bugün diğer üründe de aynı sıkıntılar vardı artık sanırım adaptörde bir sorun yoktur diye düşünüyorum.

    Ürün 500mW'lık bir ürün laptopun içindeki adaptör taş çatlasa 100mW'dır.Laptop HP Pavilion g6-2303st

     Sorunlar:

    *Laptopun kendi girdiği ağdan  300 kb'la download yaparken 7200nd ile yaklaşık 150 kb download yapması

    *Sinyal diğer üründe çok daha oynaktı bunda yaklaşık sabit en azından.

    *Gördüğü ağ sayısıda laptopa göre daha az.

    Yapılanlar:

    *Sürüceler değiştirildi,hem windowsun hemde tp-link'in son sürücüleri denendi bi cacık değişmedi.

    *Sanal makineye windows 7 kuruldu sürücüler güncellendi bi cacık yine değişmedi.

    İnternette pek bişey bulamadım yardımlarınız ve önerileriniz nedir?

    Bios ayarlarıyla ilgili bi sıkıntı olabilir mi,yani belki 500mW güç vermiyordur vs.

     


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    hacı bunun aynısını arkadaş verdi.

    üst katta oturan akrabadan alıyorum interneti.

    hiç bir halta yaramaz bu cihaz.

    ilk verdiğinde çok sevinmiştim sağlamdır iyidir çekim kaltesi diye

    rezil bir cihaz çıktı.

    şu dandik markası adı şanı belli olmayanlar bundan 3 kat daha iyi çekiyor.

    wirleless pin bulucu ile daha yakından bir ağ buldum öyle idare ediyorum.

    bak şu aşağıdaki dandik olan bende varken bütün mahelleyi çekiyordu.

    http://img.akakce.com/inca/inca-iuwa-150m-x.jpg

     

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Ben de kullanıyorum benim wireless kartı kapanıyordu ısınınca.

    Download işlemi sorunsuz.

    Ağ bulma sorunsuz.

    Crack vs yapmadım.

    Oturduğum yerden 15-20 ağ görüyor.

    Şöyle bir şey daha var 8 ve 8.1 de wireless sorunu yaşayan kişi sayısı çok.

    Arkadaşın arada gidiyor hiç görmüyor ağları falan.

    1. Komut istemini açmak için, Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın. Aşağıdaki komutu kopyalayıp Aç kutusuna yapıştırın (veya yazın) ve ENTER tuşuna basın:
      cmd
    2. Komut istemine aşağıdaki komutu kopyalayın (veya yazın) ve ENTER tuşuna basın:
      netsh int ip reset c:\resetlog.txt
      Not Günlük dosyası için bir dizin yolu belirtmek istemiyorsanız aşağıdaki komutu kullanın:
      netsh int ip reset resetlog.txt
    3. Bilgisayarı yeniden başlatın.

    eğer internete bağlanmazsa yukardaki işlemleri dene. Ben de işe yaramıştı.

    pSkpt tarafından 07/Mar/14 00:21 tarihinde düzenlenmiştir

    İmza...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    zalimadam bunu yazdı

    hacı bunun aynısını arkadaş verdi.

    üst katta oturan akrabadan alıyorum interneti.

    hiç bir halta yaramaz bu cihaz.

    ilk verdiğinde çok sevinmiştim sağlamdır iyidir çekim kaltesi diye

    rezil bir cihaz çıktı.

    şu dandik markası adı şanı belli olmayanlar bundan 3 kat daha iyi çekiyor.

    wirleless pin bulucu ile daha yakından bir ağ buldum öyle idare ediyorum.

    bak şu aşağıdaki dandik olan bende varken bütün mahelleyi çekiyordu.

    http://img.akakce.com/inca/inca-iuwa-150m-x.jpg

     

     

    Bağlanıyormuydu ? Çünkü bu dandik dediğin antenin performans testini yaptık 1 nevi benim Tp-Link wn722n süper çekerken o 5 kademe göstersede bağlanmıyordu herşeyi o çubuklara bağlamayın hocam aman diyim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Konu ile alakasi olmayabilir ama arkadas bu nedir ya :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Kanal numarasını değiştirmeyi denemelisin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı

    Kanal numarasını değiştirmeyi denemelisin.

    Denemiştim biraz fark yaratsa da download hızı hala çok düşük kalıyordu


    _ICEMAN_
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Hocam konum çok önemli 1 cm ile 900k fark yaratıyor bazen ne kadar yönlü anten olsada hatta bak resim atayım ben sırf bu iyi çeksin diye ne yaptım diye.

     

    0x656e tarafından 07/Mar/14 16:00 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Hocam konum çok önemli 1 cm ile 900k fark yaratıyor bazen ne kadar yönlü anten olsada hatta bak resim atayım ben sırf bu iyi çeksin diye ne yaptım diye.

     

    Hocam bende ki laptopun yanına koydum üste koydum cama koydum yok yani ya daha az ah görüyor ya bağlanıyor download yapmıyor bende ki de yönsüz anteniylle denedim hep orijinal anteniyle ama bi cacık çıkmadı,bu arada v1.1 mi ürün v1 mi?

    Bu ürün forumlarda genelde çok iyi övgüler almış o yüzden dikkatimi çekip almıştım ama bi cacık çıkmadı,ya yeni çıkartılan ürünlerde bişeyini değiştirdiler sıçtılar yada başka bişey ama yapamadıkları kesin bişeyi iki ürün geldi çünkü ikide aynıydı.Bana gelenler v 1.1 di bu arada


    _ICEMAN_
Toplam Hit: 2299 Toplam Mesaj: 9