TL-WN7200ND Ve Windows 8.1 Çilesi
-
Hepsiburada'dan ikinci ürün geldi bugün diğer üründe de aynı sıkıntılar vardı artık sanırım adaptörde bir sorun yoktur diye düşünüyorum.
Ürün 500mW'lık bir ürün laptopun içindeki adaptör taş çatlasa 100mW'dır.Laptop HP Pavilion g6-2303st
Sorunlar:
*Laptopun kendi girdiği ağdan 300 kb'la download yaparken 7200nd ile yaklaşık 150 kb download yapması
*Sinyal diğer üründe çok daha oynaktı bunda yaklaşık sabit en azından.
*Gördüğü ağ sayısıda laptopa göre daha az.
Yapılanlar:
*Sürüceler değiştirildi,hem windowsun hemde tp-link'in son sürücüleri denendi bi cacık değişmedi.
*Sanal makineye windows 7 kuruldu sürücüler güncellendi bi cacık yine değişmedi.
İnternette pek bişey bulamadım yardımlarınız ve önerileriniz nedir?
Bios ayarlarıyla ilgili bi sıkıntı olabilir mi,yani belki 500mW güç vermiyordur vs.
-
hacı bunun aynısını arkadaş verdi.
üst katta oturan akrabadan alıyorum interneti.
hiç bir halta yaramaz bu cihaz.
ilk verdiğinde çok sevinmiştim sağlamdır iyidir çekim kaltesi diye
rezil bir cihaz çıktı.
şu dandik markası adı şanı belli olmayanlar bundan 3 kat daha iyi çekiyor.
wirleless pin bulucu ile daha yakından bir ağ buldum öyle idare ediyorum.
bak şu aşağıdaki dandik olan bende varken bütün mahelleyi çekiyordu.
http://img.akakce.com/inca/inca-iuwa-150m-x.jpg
-
Ben de kullanıyorum benim wireless kartı kapanıyordu ısınınca.
Download işlemi sorunsuz.
Ağ bulma sorunsuz.
Crack vs yapmadım.
Oturduğum yerden 15-20 ağ görüyor.
Şöyle bir şey daha var 8 ve 8.1 de wireless sorunu yaşayan kişi sayısı çok.
Arkadaşın arada gidiyor hiç görmüyor ağları falan.
- Komut istemini açmak için,
Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın. Aşağıdaki komutu kopyalayıp Aç kutusuna yapıştırın (veya yazın) ve ENTER tuşuna basın: cmd - Komut istemine aşağıdaki komutu kopyalayın (veya yazın) ve ENTER tuşuna basın:
netsh int ip reset c:\resetlog.txtNot Günlük dosyası için bir dizin yolu belirtmek istemiyorsanız aşağıdaki komutu kullanın:netsh int ip reset resetlog.txt
- Bilgisayarı yeniden başlatın.
eğer internete bağlanmazsa yukardaki işlemleri dene. Ben de işe yaramıştı.
pSkpt tarafından 07/Mar/14 00:21 tarihinde düzenlenmiştir - Komut istemini açmak için,
-
zalimadam bunu yazdı
hacı bunun aynısını arkadaş verdi.
üst katta oturan akrabadan alıyorum interneti.
hiç bir halta yaramaz bu cihaz.
ilk verdiğinde çok sevinmiştim sağlamdır iyidir çekim kaltesi diye
rezil bir cihaz çıktı.
şu dandik markası adı şanı belli olmayanlar bundan 3 kat daha iyi çekiyor.
wirleless pin bulucu ile daha yakından bir ağ buldum öyle idare ediyorum.
bak şu aşağıdaki dandik olan bende varken bütün mahelleyi çekiyordu.
http://img.akakce.com/inca/inca-iuwa-150m-x.jpg
Bağlanıyormuydu ? Çünkü bu dandik dediğin antenin performans testini yaptık 1 nevi benim Tp-Link wn722n süper çekerken o 5 kademe göstersede bağlanmıyordu herşeyi o çubuklara bağlamayın hocam aman diyim
-
Konu ile alakasi olmayabilir ama arkadas bu nedir ya :)

-
Kanal numarasını değiştirmeyi denemelisin.
-
Olgunisik bunu yazdı
Kanal numarasını değiştirmeyi denemelisin.
Denemiştim biraz fark yaratsa da download hızı hala çok düşük kalıyordu
-
Hocam konum çok önemli 1 cm ile 900k fark yaratıyor bazen ne kadar yönlü anten olsada hatta bak resim atayım ben sırf bu iyi çeksin diye ne yaptım diye.
0x656e tarafından 07/Mar/14 16:00 tarihinde düzenlenmiştir
-
Ka1nsha bunu yazdı
Hocam konum çok önemli 1 cm ile 900k fark yaratıyor bazen ne kadar yönlü anten olsada hatta bak resim atayım ben sırf bu iyi çeksin diye ne yaptım diye.

Hocam bende ki laptopun yanına koydum üste koydum cama koydum yok yani ya daha az ah görüyor ya bağlanıyor download yapmıyor bende ki de yönsüz anteniylle denedim hep orijinal anteniyle ama bi cacık çıkmadı,bu arada v1.1 mi ürün v1 mi?
Bu ürün forumlarda genelde çok iyi övgüler almış o yüzden dikkatimi çekip almıştım ama bi cacık çıkmadı,ya yeni çıkartılan ürünlerde bişeyini değiştirdiler sıçtılar yada başka bişey ama yapamadıkları kesin bişeyi iki ürün geldi çünkü ikide aynıydı.Bana gelenler v 1.1 di bu arada
