folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Toki Peşin Ödemlerde %20 İndirim Olayı



Toki Peşin Ödemlerde %20 İndirim Olayı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palu!123!alu
    Palulu
    Palulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2005
    Erkek

    Sevgili mürit kardeşlerim tokiden taksitli ev aldım 91 taksidimi yatırdım geçenlerde ceb telefonuma mesaj geldi peşin ödemelerde %20 indirim olacağı yazıyordu. Bende o kadar para olmadığı için ziraat bankasından kredi kullanmayı düşündüm gittim müdür beyin yanına hesap çıkarması için; kalan borcum 29.116TL  müdürün çıkaardığı %20 5.309TL ben hesaplıyorum 5.823TL  24000TL kredi çekmek istiyorum 36 ay vade ile faiz oranı 0.72  müdürün çıkardığı hesap 28.330TL  aylık taksiti 786,95  bu faiz olayıonda eklenen vergi cartı curtu varmı

     

    şimdi asıl konuya bu banka müdürünün hesaplaması aklıma hiçmi hiç yatmadı (çünki başı götü oynuyor adamın)

    bu faiz işlerinden anlayan arkadaşlar hesaplama yapabilirlermi eğer bir yalnışlık bile bile yamışsa o müdürü artık siz anladınız yazmıyorum


    Beklenen Gün Gelecekse Çekilen Çile Kuıtsaldır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    dosya parası filanda vardır.


    toki her sene mayıs ayında yapıyor zaten indirim. %50 kasımdada  yaptığı oluyor. kasım ayında kesin değil ama kasımdada %20 indirim yaptıkları oluyor.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palu!123!alu
    Palulu
    Palulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2005
    Erkek

    dosya masrafı yok sigorta 60 TL  %50 değil %20 indirm yapıyor 24000TL 0,72 faiz oranıyla 36 vade hesaplayabilecek yokmu


    Beklenen Gün Gelecekse Çekilen Çile Kuıtsaldır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    recobaba
    recobaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Hoca bankaların % 0 bilmem kaç faiz oranları aldığın kredi miktarı toplamının aylık faiz oranıdır, yani;

     

    atıyorum 20.000 tl kredi çektin bunu 36 ayda ödüceksin faiz oranı % 0,72

     

    Aylık Taksit tutarın =  555,5555 Tl

    Aylık Faiz tutarı = 144 Tl

    Toplam Ödüceğin Taksit = 699,5555

    Toplam Ödüceğin Tutar = 25.184

     

    Sen %,0,72 faiz oranını aylık taksit tutarından yada 20.000 tl üzerinden hesaplarsan yanlış yaparsın, Çekiceğin kredi tutarı üzerinden %0,72 faizi hesaplayıp,çekiceğin kredi toplam tutarını vadeye bölüp faiz tutarını da bu takside ekliceksin.

    20.000/36=555,555

    20.000+%0,72=144

    555,555+144=699,555

    699,555*36=25.184

    Kısaca bu faiz oranlarıyla kredi çekip o parayı ödeyim dersen zarar edersin çünki; ana para üzerinden toplam faiz %20 nin üzerinde.


    Batılı ülkelere oranla top, ipne ve homoseksüel sayısı daha az bir milletiz o yüzden biz daha delikanlıyız:)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    Palulu bunu yazdı

    dosya masrafı yok sigorta 60 TL  %50 değil %20 indirm yapıyor 24000TL 0,72 faiz oranıyla 36 vade hesaplayabilecek yokmu

    yok %50 ihtimal dedim :D

     

    bizde geçen mayısta ing den kredi çektik tokiyi öyle kapattık. baya avantajlı oluyor aslında.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Adamın hesabı olduğu gibi yanlış. 29000 tl borcunun %20 si 5800 eder. kalan borcun 23200 olur. Sen 24000 çekicem diyorsun öyle ise 36 ay bankanın verdiği oranla aylık ödemen 759 tl oluyor. adamlar köstürmeye çalışıyor, git Vakıfbank'tan yada halkbanktan al. Bir bankaya bağlı kalma. Çoğu masrafsız veriyor krediyi. 


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
Toplam Hit: 740 Toplam Mesaj: 6