Toki Peşin Ödemlerde %20 İndirim Olayı
-
Sevgili mürit kardeşlerim tokiden taksitli ev aldım 91 taksidimi yatırdım geçenlerde ceb telefonuma mesaj geldi peşin ödemelerde %20 indirim olacağı yazıyordu. Bende o kadar para olmadığı için ziraat bankasından kredi kullanmayı düşündüm gittim müdür beyin yanına hesap çıkarması için; kalan borcum 29.116TL müdürün çıkaardığı %20 5.309TL ben hesaplıyorum 5.823TL 24000TL kredi çekmek istiyorum 36 ay vade ile faiz oranı 0.72 müdürün çıkardığı hesap 28.330TL aylık taksiti 786,95 bu faiz olayıonda eklenen vergi cartı curtu varmı
şimdi asıl konuya bu banka müdürünün hesaplaması aklıma hiçmi hiç yatmadı (çünki başı götü oynuyor adamın)
bu faiz işlerinden anlayan arkadaşlar hesaplama yapabilirlermi eğer bir yalnışlık bile bile yamışsa o müdürü artık siz anladınız yazmıyorum
-
dosya parası filanda vardır.
toki her sene mayıs ayında yapıyor zaten indirim. %50 kasımdada yaptığı oluyor. kasım ayında kesin değil ama kasımdada %20 indirim yaptıkları oluyor. -
dosya masrafı yok sigorta 60 TL %50 değil %20 indirm yapıyor 24000TL 0,72 faiz oranıyla 36 vade hesaplayabilecek yokmu
-
Hoca bankaların % 0 bilmem kaç faiz oranları aldığın kredi miktarı toplamının aylık faiz oranıdır, yani;
atıyorum 20.000 tl kredi çektin bunu 36 ayda ödüceksin faiz oranı % 0,72
Aylık Taksit tutarın = 555,5555 Tl
Aylık Faiz tutarı = 144 Tl
Toplam Ödüceğin Taksit = 699,5555
Toplam Ödüceğin Tutar = 25.184
Sen %,0,72 faiz oranını aylık taksit tutarından yada 20.000 tl üzerinden hesaplarsan yanlış yaparsın, Çekiceğin kredi tutarı üzerinden %0,72 faizi hesaplayıp,çekiceğin kredi toplam tutarını vadeye bölüp faiz tutarını da bu takside ekliceksin.
20.000/36=555,555
20.000+%0,72=144
555,555+144=699,555
699,555*36=25.184
Kısaca bu faiz oranlarıyla kredi çekip o parayı ödeyim dersen zarar edersin çünki; ana para üzerinden toplam faiz %20 nin üzerinde.
-
Palulu bunu yazdı
dosya masrafı yok sigorta 60 TL %50 değil %20 indirm yapıyor 24000TL 0,72 faiz oranıyla 36 vade hesaplayabilecek yokmu
yok %50 ihtimal dedim :D
bizde geçen mayısta ing den kredi çektik tokiyi öyle kapattık. baya avantajlı oluyor aslında.
-
Adamın hesabı olduğu gibi yanlış. 29000 tl borcunun %20 si 5800 eder. kalan borcun 23200 olur. Sen 24000 çekicem diyorsun öyle ise 36 ay bankanın verdiği oranla aylık ödemen 759 tl oluyor. adamlar köstürmeye çalışıyor, git Vakıfbank'tan yada halkbanktan al. Bir bankaya bağlı kalma. Çoğu masrafsız veriyor krediyi.
