Toner Dolumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    Merhabalar. 

    7 ay önce HP Laserjet CP1025NW yazıcı aldım. 
    Siyah toneri bitmek üzere yeni toner siparisi verdim. Diğer renkleride siparis vermek istedim ama orjinal tonerleri çok pahalı. Renkli tonerler bitmedi eğer biterse yazıcı sadece siyah toneri kullanmama izin verir mi ? Geçen gün a4 kağıt bitti işlemi iptal ediyorum ama hala kağıt istiyor. :D 

    Youtube da dolum ile ilgili söyle bir video buldum : http://www.youtube.com/watch?v=q9qqT9_PMBs 

    Sorularım : 

    1. Videodaki arkadaş tonerin üst kısmındaki plastik yeri eritip dolum yapıyor.Ben matkap ile toneri delip dolum yapabilir miyim? 
    2. Kaliteli Toner tozu ve chip leri nereden temin edebilirim ? 
    3. Yada Chip sıfırlama yöntemi var mıdır ? 
    4. Dolum yaptığım tonerden iyi baskı kalitesi elde edebilir miyim ? (Orjinal toner kalitesinde ?) 

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür eder iyi günler dilerim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Bulunduğun yerde toner dolumu yapan yer varsa hiç bulaşma bence ver 10-15 lira sıkıntısız bitsin mevzu.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    www.bitmeyenkartus.com.tr

     

    şuna bi bak kartuş olarak çok memnunum

    toner durumu nedir bilmiyorum


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    Benimki kartuş değil toner. Toner dolumu için çipi değiştirmem gerek. Kaliteli çip ve kaliteli toner tozunu nerden temin edebiliriz.?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    www.bitmeyenkartus.com.tr

     

    şuna bi bak kartuş olarak çok memnunum

    toner durumu nedir bilmiyorum

    Doladırıcı değil miydi bu site?  

    Geçen bi müridin konusu vardı diye hatırlıyorum.  Geçen dediğimde 1 yıl olmuştur :)


    Solak Cerrah
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Gecement bunu yazdı
    samaccc bunu yazdı

    www.bitmeyenkartus.com.tr

     

    şuna bi bak kartuş olarak çok memnunum

    toner durumu nedir bilmiyorum

    Doladırıcı değil miydi bu site?  

    Geçen bi müridin konusu vardı diye hatırlıyorum.  Geçen dediğimde 1 yıl olmuştur :)

    bu arkadaslarin bir bayisi vardi o dolandiriciydi hocam bu sitedeki adamla gorusmustum iyi gibiydi alis veris yapmadan bir ara bak nasil konusuyolar musteriyle ona gore al bence

Toplam Hit: 720 Toplam Mesaj: 6