folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Toplu Eposta Gönderimi Hk.



Toplu Eposta Gönderimi Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    Merhaba hocalar,

    Hali hazırda Redhat üstünde koşan sendmail server ile newsletter tarzı toplı email yollamaktayız. Ancak cihaz kurulalı 4 seneyi geçtiği için ister istemez bir çok hata ile karşılaşıyoruz. Mesela; cihazda bulunan 2 eth kartından birisi kendi kendine disable oluyor. Güncelleme vb. olasılıkları da denedik. 15 gün çalışırsa 16. gün illa ki bir maraz çıkartıyor. Yönetimde sıkıntı yaşamamızın en büyük sebebi ise linux alt yapısı ile fazla alakadar olmamız. Her neyse konuyu toparlayayım. Kullandığımız sistemi tamamı ile rafa kaldırıp windows tabanına geri dönmeyi düşünüyoruz. Önerebileceğiniz Icewarp harici mail server ve/veya sadece mailing işlemi yapabilecek program var mıdır? Elinde program olanlar demo ya da ilacı ile beraber link verebilirse harika olur.


    İpimle kuşağım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    donanım sorunu windowsda da devam edicektir hocam emin ol.. o ethernet kartını neden değiştirmiyorsunuz?

    birde mailler text mail ise smtp den yollanabilir python la falan küçük bi script ile kolayca halledilir.. Bilgine..

    Ama o kartın disable oluşu windowsda da olabilir demedi deme :) kolay gelsin..


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 1128 Toplam Mesaj: 2