Toplu Eposta Gönderimi Hk.
-
Merhaba hocalar,
Hali hazırda Redhat üstünde koşan sendmail server ile newsletter tarzı toplı email yollamaktayız. Ancak cihaz kurulalı 4 seneyi geçtiği için ister istemez bir çok hata ile karşılaşıyoruz. Mesela; cihazda bulunan 2 eth kartından birisi kendi kendine disable oluyor. Güncelleme vb. olasılıkları da denedik. 15 gün çalışırsa 16. gün illa ki bir maraz çıkartıyor. Yönetimde sıkıntı yaşamamızın en büyük sebebi ise linux alt yapısı ile fazla alakadar olmamız. Her neyse konuyu toparlayayım. Kullandığımız sistemi tamamı ile rafa kaldırıp windows tabanına geri dönmeyi düşünüyoruz. Önerebileceğiniz Icewarp harici mail server ve/veya sadece mailing işlemi yapabilecek program var mıdır? Elinde program olanlar demo ya da ilacı ile beraber link verebilirse harika olur.
-
donanım sorunu windowsda da devam edicektir hocam emin ol.. o ethernet kartını neden değiştirmiyorsunuz?
birde mailler text mail ise smtp den yollanabilir python la falan küçük bi script ile kolayca halledilir.. Bilgine..
Ama o kartın disable oluşu windowsda da olabilir demedi deme :) kolay gelsin..
