Toplu Mail Atma Mantığı
-
hazır sistemin kölesi olmamaya kararlıyım , ancak sistemi kafama kurgulayamıyorum çok fonksiyon var hepsinide aklımda tutamıyorum en bastinde kendi panelime yani üyelere toplu mail duyuru tarzında mail atmak istiyorum bir kerede bütün üyelere yollıcak ? maillari tutan tablodan direk başlıcak ++ sürekli atacak bitene kadar.
-
basit bi döngü kur id ler içinde her id ye gelsin yeni kullanıcı eklendiğinde liste güncellenip son kullanıcıya aynı mesaj gönderilir. mantıklı olan basit bir döngüyle olayı çevirmek
-
Hocam hangi dil için kurgulamak istediğini söylememişsin ancak ben php için örnek vereyim;
Şimdi üye bilgilerinin olduğu tablo uyeler olsun. Tablo içerisinde mail adreslerinin olduğu alan da mail olsun.
En basitinden verileri tablondan çekip listeleme yapmak gibi düşünebilirsin, biz burada çektiğimiz verileri listelemeyip mail olarak yollayacağız;
<?php
$veriler_sorgu=mysql_query("SELECT * FROM uyeler");
while($veriler=mysql_fetch_assoc($veriler_sorgu))
{
mail($veriler["mail"],"Mail Konusu","Mesaj içeriği");
}
?>
-
aercys bunu yazdı:
-----------------------------Hocam hangi dil için kurgulamak istediğini söylememişsin ancak ben php için örnek vereyim;
Şimdi üye bilgilerinin olduğu tablo uyeler olsun. Tablo içerisinde mail adreslerinin olduğu alan da mail olsun.
En basitinden verileri tablondan çekip listeleme yapmak gibi düşünebilirsin, biz burada çektiğimiz verileri listelemeyip mail olarak yollayacağız;
-----------------------------peki hocam php istemiştim zaten döngüde hata olduğunu düşünürsek atlama olanağı nasıl olacak
-
Sayfalama mantığı yapabilirsin SQL LIMIT ile yoksa serverdaki 30 saniye limitine takılabilirsin.
Her 20 mailden sonra sayfa yenilenecek mesela kaldığı yerden devam edecek...
-
Media bunu yazdı:
-----------------------------aercys bunu yazdı:
-----------------------------Hocam hangi dil için kurgulamak istediğini söylememişsin ancak ben php için örnek vereyim;
Şimdi üye bilgilerinin olduğu tablo uyeler olsun. Tablo içerisinde mail adreslerinin olduğu alan da mail olsun.
En basitinden verileri tablondan çekip listeleme yapmak gibi düşünebilirsin, biz burada çektiğimiz verileri listelemeyip mail olarak yollayacağız;
-----------------------------peki hocam php istemiştim zaten döngüde hata olduğunu düşünürsek atlama olanağı nasıl olacak
-----------------------------Hocam hatadan kastın pSkpt nickli arkadaşın dediği gibi SQL LIMIT mi yoksa başka türlü bir hatayı mı kastettin? Eğer bir kerede belli sayıda mail atsın sonra sayfa yenilensin istiyorsan bunu da $_SESSION değişkeni ile kontrol edebilirsin. Ama tam olarak kastettiğin hatayı anlamadım
-
aercys bunu yazdı:
-----------------------------Media bunu yazdı:
-----------------------------aercys bunu yazdı:
-----------------------------Hocam hangi dil için kurgulamak istediğini söylememişsin ancak ben php için örnek vereyim;
Şimdi üye bilgilerinin olduğu tablo uyeler olsun. Tablo içerisinde mail adreslerinin olduğu alan da mail olsun.
En basitinden verileri tablondan çekip listeleme yapmak gibi düşünebilirsin, biz burada çektiğimiz verileri listelemeyip mail olarak yollayacağız;
-----------------------------peki hocam php istemiştim zaten döngüde hata olduğunu düşünürsek atlama olanağı nasıl olacak
-----------------------------Hocam hatadan kastın pSkpt nickli arkadaşın dediği gibi SQL LIMIT mi yoksa başka türlü bir hatayı mı kastettin? Eğer bir kerede belli sayıda mail atsın sonra sayfa yenilensin istiyorsan bunu da $_SESSION değişkeni ile kontrol edebilirsin. Ama tam olarak kastettiğin hatayı anlamadım
-----------------------------Evet hocam server'a fazla yüklenince alacağım hatadan bahsediyorum.LIMIT ile paylaştırcaz kalan kısmıda session'dan devam ettirim , saolun
-
hocam benim yazdığım bir php mail script kodları incelersen senin için yardımcı olacaktır
http://enesdayanc.com/php-ajax-ucenmi-toplu-mail-script-v1-0.html
bu phpnin mail fonksiyonunu kullanıyor direk ben daha sonra smtp ye çevirdim ama buda işini görür
-
bütün herkese gidicek mailler aynıysa ad soyada göre falan değişen kısım yoksa maillerin arasına virgül koyup tek seferde hepsine mail() fonksiyonuyla atabilirsin. her seferinde fonksiyona sokarsan soket hataları alabilirsin. çünki her bir mail için fonksiyonu tekrarlıyorsun buda her seferinde sokete bağlanması demek
