Toplu Mail Gönderme Sitesi
-
arkadaşlar böyle bir site açmayı düşünüyorum. acaba yasal mı bana bir zararı olur mu.hostingte felan sorun olur mu.?
-
Hostcu seni iki günde defeder. + spam mail yeni yasaya göre suç unsuru.
Yani sen bu sevdadan şimdiden vazgeç .
Eğer canın sıkılıyosa 2 şer 2 şer bunu kullan :')
http://www.tahribat.com/Forum-Html-Sayfadan-Mail-Bombadirman-100-Inbox-117316/
-
PLuToNiuM bunu yazdı:
-----------------------------
Hostcu seni iki günde defeder. + spam mail yeni yasaya göre suç unsuru.
Yani sen bu sevdadan şimdiden vazgeç .
Eğer canın sıkılıyosa 2 şer 2 şer bunu kullan :')
http://www.tahribat.com/Forum-Html-Sayfadan-Mail-Bombadirman-100-Inbox-117316/
-----------------------------tamam bu iş yaş diyosun :|
-
değil kendi bayiliğini aç :D kendine domain hosting sat
