folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Toplu Mail Gönderme Sorunu



Toplu Mail Gönderme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cumali
    cumali's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002

    Elimde bisürü mail var sitemde var ben sitem üzerinden bu adamlara nasıl mail atabilirim?

    hani böle maillist gibi oluyorya nası olucak böle şindi?


    I am HOLLYone
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hojam walla scripler var bunu için yada program kullan ama siten üzerinden atacaksan 500 er olarak at yoksa hostu kitleyebilrsin  yada hespin pcne cek programla gönder..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek

    Sitenden Göndermen için üye olmaları gerekior ben öyle biliyorum?

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=mail&folderid=35323

    burda holydemon program vermiş onu kullanabilirsin?

Toplam Hit: 1066 Toplam Mesaj: 3