Toplu Mail Gönderme Sorunu
-
Elimde bisürü mail var sitemde var ben sitem üzerinden bu adamlara nasıl mail atabilirim?
hani böle maillist gibi oluyorya nası olucak böle şindi?
-
hojam walla scripler var bunu için yada program kullan ama siten üzerinden atacaksan 500 er olarak at yoksa hostu kitleyebilrsin yada hespin pcne cek programla gönder..
-
Sitenden Göndermen için üye olmaları gerekior ben öyle biliyorum?
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=mail&folderid=35323
burda holydemon program vermiş onu kullanabilirsin?
Toplam Hit: 1066 Toplam Mesaj: 3
