Toprağa Hangi Kireçi Atacağız ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Fındık bahçemiz var. Bu sene ocakları hekleyip kireç atacağız ama hangisini atmalıyız.

    Bildiğim kadarıyla kireç toprağı yumuşatıyor ve faydası sadece gübre emilimini kolaylaştırmak.

    İki seçenek var biri normal kireç biride tarım kireci. Mantıklı olan tarım kireci görünüyor ama eski köy insanları normal kireç deyip duruyor bu işin aslı astarı nedir.

    Hangisini atmalıyız ?


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Nerede bahceniz


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    bendede fındıklık var, kireç attıp atmamak toprak analiziyle olur öyle kafana göre atamasın tarlanın belirli yerlerinden toprak alıp analiz yaptıracaksın ne kadar verilecek veya toprağın kirece ihtiyacı varmı yokmu onu öğreneceksin ondan sonra ona göre kireç vereceksin

    oliWeR tarafından 08/Eyl/12 13:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
Toplam Hit: 743 Toplam Mesaj: 3