Toprağa Hangi Kireçi Atacağız ?
-
Fındık bahçemiz var. Bu sene ocakları hekleyip kireç atacağız ama hangisini atmalıyız.
Bildiğim kadarıyla kireç toprağı yumuşatıyor ve faydası sadece gübre emilimini kolaylaştırmak.
İki seçenek var biri normal kireç biride tarım kireci. Mantıklı olan tarım kireci görünüyor ama eski köy insanları normal kireç deyip duruyor bu işin aslı astarı nedir.
Hangisini atmalıyız ?
-
Nerede bahceniz
-
bendede fındıklık var, kireç attıp atmamak toprak analiziyle olur öyle kafana göre atamasın tarlanın belirli yerlerinden toprak alıp analiz yaptıracaksın ne kadar verilecek veya toprağın kirece ihtiyacı varmı yokmu onu öğreneceksin ondan sonra ona göre kireç vereceksin
oliWeR tarafından 08/Eyl/12 13:27 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 743 Toplam Mesaj: 3
