Tor Hata
-
3 gün öncesine kadar normal bağlanabiliyordum sorunsuz, fakat şu an bağlanamıyorum arkadaşlar, sürekli aşağıdaki hatayı veriyor
"Vidalia was unable to authenticate to the Tor software. Control Socket not detected. Please check your control port authentication settings." -
Aynen şöyle;

-
sende yine tarayıcı açılmış bende oda yok Start Tor butonuna basar basmaz o hatayı veriyor:S
-
bende bir sorun yok gibi.
-
çok pis bi halt bu tor ... meraktan kurcaladım oha dedim kapadım amk evi mevi basmasınlar :)
-
iyi akşamlar arkadaşlar problemi uzun denemeler sonucunda çözdüm aynı durumu yaşayan arkadaşlar varsa/olursa diye çözümü yazıyorum
Denetim Masası’nda (Control Panel) Bölge ve Dil Seçenekleri'ne (Regional and Language Options) girip Diller (Languages) kısmından ülke değiştirin rastgele.Start Tor diyin tamam -
Tor ne?
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------Tor ne?
-----------------------------
"Tor, internet üzerindeki kişisel bilgilerinizi gizleyebilmenizi ve anonim olmanızı sağlayan meşhur bir güvenlik aracıdır."
Toplam Hit: 1657 Toplam Mesaj: 8
