Torrent Hakkında
-
Birincisi bildiğiniz sureklı guncel uyelık sorun cıkarmıyck kefıllık bılmemne falan olmayack kefıl olablcksenızde olur bir torrent adresı söyleyebılırmısınz.
ikinci olarak utorrentı kullanıorm ındırmek ıcın bundan ıyısı varmı kullanırken port acmak dahamı ıyı olur öyleyse eger hangı portu acayım bu konuda fikri olan yazarsa sevinirm
-
kickasstorrents.com
-
thepiratebay.org rulz !
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
kickasstorrents.com
-----------------------------süpermiş hoca saolasın unutmam bu iyiliğini
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
thepiratebay.org rulz !
-----------------------------senın ki biraz sakıncalı herhalde ki hacı :)
-
btjunkie.org
torrentz.com
torrent-finder.com
-
bu port olayını kım acıklyck
-
zamunda.net rulaz :G
-
Forumda arama yaparsan böyle konu cok görürsün..
ama benden sana tavsiye, uyeliksizler ile ugrasma..
bazen farkli seyler cikabiliyor :)
kalite takil hacım :B
-
verimli kullanabiliyosan (1mbit bağlantın varsa 100-110 filansa) uğraşma
ama istiyosan yap. hatta halfopenı da 40 yap
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
bu port olayını kım acıklyck
-----------------------------olay su hacim,eger dynamik IP adresine sahibsen,port acmana gerek yok ama statik IP adresi varsa kesinlikle port ac.
eminim googledan bir milyon adet sayfa bulabilrsin,yardim amacli..
