Torrent İnmiyor
-
Arkadaşlar torrentleechten torrent dosyasını indirdim.
Bastım böyle diyor sebebi nedir ?
http://prntscr.com/8epz8i
-
Normalde böyle bir sıkıntı olmaz. bu hata ya o torrent artık sitede olmadığı içindir, ya da siteye login olmadan başka bir yerden torrent dosyasını bulduğun içindir.
Torrentleech e login ol tekrardan çek torrent dosyasını öyle dene.
