Torrentleech Hesabımı Devrediyorum
-
torrentle uğraşan bir kişiye bunu kanıtladığı taktirde (caps üye adı vs ) üyeliğimi devredeceğim . bu işlerinden çakmıyorum bi arkadaşıma vermiştim hesabı 7 gb down yapmış ama upload 0 . ratio 0.4'ün üstüne çıkmazsa 5 gün sonra banlanacak . hesabı kurtarabilecek birine devretmeyi düşünüyorum heba olmasın diye . ilgilenenler pm atsın
-
kanıtlayamam ama talibim
-
nası upload yapabiliyoruz ki?
-
hesabı ben aldım, teşekkürler hocam.
-
hesabı az önce rotkerim'e verdim
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------kanıtlayamam ama talibim
-----------------------------bizim için söz de kanıttır hocam hesabı devretmeseydim, daha önce torrentle uğraşıyordum demen yeterliydi ama ilk önce rotkerimden pm aldığım için ona verdim . bu arada ne ara mesaj attın ne ara banlandın hocam :)
-
torrentleech in aq , o kadar gözde büyütülmüş ama benim gözümde git gide küçülmüş bir torrent sitesi.
-
alli bunu yazdı:
-----------------------------hesabı az önce rotkerim'e verdim
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------kanıtlayamam ama talibim
-----------------------------bizim için söz de kanıttır hocam hesabı devretmeseydim, daha önce torrentle uğraşıyordum demen yeterliydi ama ilk önce rotkerimden pm aldığım için ona verdim . bu arada ne ara mesaj attın ne ara banlandın hocam :)
-----------------------------eyvallah hocam düşünmen yeter =)
şu an banlıyım ama logout olmadığımdan forumu kullanabiliyorum. düzelir 1-2 saate ve ban işlemeye başlar =)
hocam bu arada kullandığın avatarı ben göndermiştim avatar bankamıza =) söyleyesim geldi neden bilmem :D
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------alli bunu yazdı:
-----------------------------hesabı az önce rotkerim'e verdim
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------kanıtlayamam ama talibim
-----------------------------bizim için söz de kanıttır hocam hesabı devretmeseydim, daha önce torrentle uğraşıyordum demen yeterliydi ama ilk önce rotkerimden pm aldığım için ona verdim . bu arada ne ara mesaj attın ne ara banlandın hocam :)
-----------------------------eyvallah hocam düşünmen yeter =)
şu an banlıyım ama logout olmadığımdan forumu kullanabiliyorum. düzelir 1-2 saate ve ban işlemeye başlar =)
hocam bu arada kullandığın avatarı ben göndermiştim avatar bankamıza =) söyleyesim geldi neden bilmem :D
-----------------------------ben de seni arıyordum hocam :)) bu bağımsızlıkla koyun arasında nasıl bir ilgi kurdun espirisi neydi bunun avatar bankasına attın . ilk avatarım bu hiç değişmedim bağımlılık yaptı eroin gibi :D
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------torrentleech in aq , o kadar gözde büyütülmüş ama benim gözümde git gide küçülmüş bir torrent sitesi.
-----------------------------ban yediğin için olmasın :)
-
Seed verdim 1 haftada 2 gblik dosya, 800 mb upload edemedi, o kadar hızlı iniyor ki seed versende yaranamıyorsun seed eden çok, %40 mecburi diye.
Ben banlanmadım ama neyse 300 mb verdim hala açık çeken yok.. Arkadaş foruma yazdı ingz yine bu konuda sonuç yok.
Zor yani tüm torrent sitlerine üyeliğim var nerdeyse. leech'i kullanmaya tırsıyorum öbürleri yetiyor.
