Total War-ROME

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    ya arkadaşlar bi sorunum var bu oyunu açınca bilgsayar masaüstüne dönüyo ama önceden böle bi sorun yoktu oynuyodum oyunu...yardımcı olursanız sevinirim..


    şimdiden teşekkürler herkese..


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    yüklediğin codecleri kaldır codec uyumsuz oldumu çalıştırmıyo
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Crackle alakalı büyük ihtimalle başka bir cd deki crack i dene...


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    crack olsa hata verır dırek donuyosa ekran kartın oyuna uygun degıldır kardesım

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    korsan cd
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    ya bu sorun hala devam ediyo aq oyun başladıktan sonra bilgisayar kendini yeniden başlatıyo...yardımmmmmmmm

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
Toplam Hit: 1311 Toplam Mesaj: 6