Total War-ROME
-
ya arkadaşlar bi sorunum var bu oyunu açınca bilgsayar masaüstüne dönüyo ama önceden böle bi sorun yoktu oynuyodum oyunu...yardımcı olursanız sevinirim..
şimdiden teşekkürler herkese..
-
yüklediğin codecleri kaldır codec uyumsuz oldumu çalıştırmıyo
-
Crackle alakalı büyük ihtimalle başka bir cd deki crack i dene...
-
crack olsa hata verır dırek donuyosa ekran kartın oyuna uygun degıldır kardesım
-
korsan cd
-
ya bu sorun hala devam ediyo aq oyun başladıktan sonra bilgisayar kendini yeniden başlatıyo...yardımmmmmmmm
Toplam Hit: 1311 Toplam Mesaj: 6
