Total War: Shogun 2 İstek
-
Selam müritler.Uzun zamandır aradığım strateji oyununu sanırım buldum.Fakat oyunun boyutu hayli büyük bu yüzden internettten indiremiyorum.Oyunu elinde olan,ya da indirip gönderebilecek hocalardan fiyat bekliyorum.Teşekkürler.
Oyunu merak edenler için
http://www.youtube.com/watch?v=-mSGOxCDFRQ
-
ekstra bilgi olsun.
bunu hiç oynamadım ama medieval 2 düşkünüyüm.
bunda fazla devlet seçeneği yok grafikleri iyi olduğu için büyüktür boyutu. japonyada coğrafyasında geçiyodu zaten sanırsam.
medieval 2 nin boyutu daha küçük 3-4 gb falandı bu verdiğin 7 gb gibi bişe olması lazm.
-
Hybris bunu yazdı
ekstra bilgi olsun.
bunu hiç oynamadım ama medieval 2 düşkünüyüm.
bunda fazla devlet seçeneği yok grafikleri iyi olduğu için büyüktür boyutu. japonyada coğrafyasında geçiyodu zaten sanırsam.
medieval 2 nin boyutu daha küçük 3-4 gb falandı bu verdiğin 7 gb gibi bişe olması lazm.
20 gb hocam bu.Oynanışı çok iyi ya.Medieval ı hiç oynadım ona da bakarım.
-
oyun güzel gerçekten de bi ısınamadım şu strateji oyunlarına
-
Tnrsk bunu yazdı
oyun güzel gerçekten de bi ısınamadım şu strateji oyunlarına
Fps oyunlarında mouse tıklamaktan başka bir olay yok hocam.Yarış desen yine 4 5 tuş.Online desen zaman kaybı.Pes de bi yere kadar.Bilgisayarda bence oynandığında zevk alınacak iki tarz oyun var biri simulator biri strateji
-
Hybris bunu yazdı
ekstra bilgi olsun.
bunu hiç oynamadım ama medieval 2 düşkünüyüm.
bunda fazla devlet seçeneği yok grafikleri iyi olduğu için büyüktür boyutu. japonyada coğrafyasında geçiyodu zaten sanırsam.
medieval 2 nin boyutu daha küçük 3-4 gb falandı bu verdiğin 7 gb gibi bişe olması lazm.
rome total war+barbarian invasion la beraber lise yıllarımın katiliydi bu oyun be :) hala daha oynarım her campaignde farklı bi yol izlerim bu oyunda tecrübe edecek çok strateji var ancak Empire'den sonra tadı kalmadı. Napolyon Total War'da biraz toparladılar ama henüz çıkmayan Rome 2 de oyun farklı boyut kazandı.
