folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Total War: Shogun 2 İstek



Total War: Shogun 2 İstek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

     Selam müritler.Uzun zamandır aradığım strateji oyununu sanırım buldum.Fakat oyunun boyutu hayli büyük bu yüzden internettten indiremiyorum.Oyunu elinde olan,ya da indirip gönderebilecek hocalardan fiyat bekliyorum.Teşekkürler.

    Oyunu merak edenler için

    http://www.youtube.com/watch?v=-mSGOxCDFRQ

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ekstra bilgi olsun.

    bunu hiç oynamadım ama medieval 2 düşkünüyüm.

    bunda fazla devlet seçeneği yok grafikleri iyi olduğu için büyüktür boyutu. japonyada coğrafyasında geçiyodu zaten sanırsam.

    medieval 2 nin boyutu daha küçük 3-4 gb falandı bu verdiğin 7 gb gibi bişe olması lazm.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Hybris bunu yazdı

    ekstra bilgi olsun.

    bunu hiç oynamadım ama medieval 2 düşkünüyüm.

    bunda fazla devlet seçeneği yok grafikleri iyi olduğu için büyüktür boyutu. japonyada coğrafyasında geçiyodu zaten sanırsam.

    medieval 2 nin boyutu daha küçük 3-4 gb falandı bu verdiğin 7 gb gibi bişe olması lazm.

    20 gb hocam bu.Oynanışı çok iyi ya.Medieval ı hiç oynadım ona da bakarım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    oyun güzel gerçekten de bi ısınamadım şu strateji oyunlarına


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    oyun güzel gerçekten de bi ısınamadım şu strateji oyunlarına

    Fps oyunlarında mouse tıklamaktan başka bir olay yok hocam.Yarış desen yine 4 5 tuş.Online desen zaman kaybı.Pes de bi yere kadar.Bilgisayarda bence oynandığında zevk alınacak iki tarz oyun var biri simulator biri strateji

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Neobantist
    Neobantist's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2012
    Erkek
    Hybris bunu yazdı

    ekstra bilgi olsun.

    bunu hiç oynamadım ama medieval 2 düşkünüyüm.

    bunda fazla devlet seçeneği yok grafikleri iyi olduğu için büyüktür boyutu. japonyada coğrafyasında geçiyodu zaten sanırsam.

    medieval 2 nin boyutu daha küçük 3-4 gb falandı bu verdiğin 7 gb gibi bişe olması lazm.

    rome total war+barbarian invasion la beraber lise yıllarımın katiliydi bu oyun be :) hala daha oynarım her campaignde farklı bi yol izlerim bu oyunda tecrübe edecek çok strateji var ancak Empire'den sonra tadı kalmadı. Napolyon Total War'da biraz toparladılar ama henüz çıkmayan Rome 2 de oyun farklı boyut kazandı.


    fuck off!
Toplam Hit: 671 Toplam Mesaj: 6