Touchpad

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek

    beyler iyi günler.

    bende fijutsu siemens marka bi laptop var touchpad in sap tarafı işlemiyo yukarı aşağı yaptığımda sayfayı çok hızlı şekilde indirip kaldırıyo.Ok'u oynatmıo sol tarafında bi sorun yok ama bunun nedeni ve çözümü nedir ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Driverini  yeniden yükle varsa  daha yeni bi versiyonu onu ındır internette gene olmassa değiştirmen lazım touchped i

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Ha nedenide genelde nem yada sıvı kaynaklı oluyor.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    format atmadan öncede yapmıştı sora format  attım 2 ay geçtyi yine yaptı .. yani mekanik bi arıza değil software ile ilgili sanırım ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Sorunun driverden kaynaklanıyor. Sitesinden touchpad sürücüsünü indir tekrar kur. Sorunun çözülecektir. Eğer düzelmiyorsa büyük ihtimalle donanımsal sorunun vardır...

    .
Toplam Hit: 946 Toplam Mesaj: 5