TP-Link Modem Wifi Bağlantısı Düşüyor
-
Merhabalar, bazen internet gitti gibi oluyor modem bağlantı hızına bakıyorum 5 mb/sn bazen 10mb/sn ye düşüyor.
Modemin yanındayım. Hiç bir uzaklık yok. Bu ara sıra oluyor. Normalde 72Mb/sn kullanabiliyorum..
Sizce bu neden olabilir ? -
Hocam modemle alakası yok bence olayın,bilgisayarda ki wirelless cihazının driverının update et sorun çözülücektir.
Yine de sorun var diyorsan bence yine bilgisayardan kaynaklıdır.Telefonla yada başka bir cihazla bağlanıp denesene.
Ben dediğim gibi modemden olduğunu sanmıyorum.
-
Hocam bende de tw-8961nd modeli var, alalı daha 2 ay oldu ama aynı sorun bende de var. İlk 3 gün sabit 150mb/sn kullanırken, yazılım güncellemesi yaptıktan sonra (bok vardı sanki niye yaptıysam) 20-70 arası inip çıkmaya başladı, ayrıca bende download hızı hiç sabit değil bazen3e düşüyor bazen 10 oluyor.. Teknik servise gönderdik bakalım
-
Hocam modemde kablosuz ayarlarında kanal seçimi otomatikteyse 1,6 veya 11 seçebilir misin?(sebebini bende bilmiyorum :) )
+ Bilgisayarda gelişmiş güç yönetimine girip wifi/ağ ile ilgili olan bölümde güç tasarrufunu kapatabilir misin(bunun da sebebini bilmiyorum :) )
-
Balyoz99 bunu yazdı
Hocam modemde kablosuz ayarlarında kanal seçimi otomatikteyse 1,6 veya 11 seçebilir misin?(sebebini bende bilmiyorum :) )
+ Bilgisayarda gelişmiş güç yönetimine girip wifi/ağ ile ilgili olan bölümde güç tasarrufunu kapatabilir misin(bunun da sebebini bilmiyorum :) )
aynı bilgisayarla evde kullandığımda böyle bir problem yok, diğerini deneyecem şimdi.
