Tp-Link Powerline Bilen Varmı?
-
TP-Link'in Powerline diye bir cihazı var yeni çıkan elektirik hattı üzerinden ev'e ağ kurabiliyorsunuz. Hiç ethernet kablosu kalabalığı olmadan cihazı kullanarak elektirik hattından internet alıyorsunuz.
Cihaz burada : http://www.tp-link.com.tr/products/details/?categoryid=1862&model=TL-PA251KIT
Merak ettiğim konu bu cihazı bağladık 2 tane parça birbiriyle eşleştirdim diyelim ben alt komşudan o cihazla internet alabilirmiyim acaba açıklamalar ingilizce çevirsemde tam anlamadım şahsen bir bilgisi olan cihazı bilen varmıdır acaba, çok harika bir cihaz olduğu kesin.
-
Kullanabilrsin.
binada o adaptörden kullanan herkez kullanabilir.

Şurada ayrıntılı olarak ve kullanııc yorumları mevcut kardeş
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------Teşekkürler fakat ben yine istediğim sonucu alamadım bu bir ev için 2 katlı veya 3 katlı ama tek bir ev yani bunun şarteli birtane üst kat için farklı bir elektirik hattı gelmiyor benım demek istediğim alt komşunun kullandığı elektirik hattıyla benim evde kullandığım elektirik hattı uyuşurmu cihazlardan deneyim diyecem olmassa cihazları boşa almış olcam :)
-
sezeruludag bunu yazdı:
-----------------------------siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------Teşekkürler fakat ben yine istediğim sonucu alamadım bu bir ev için 2 katlı veya 3 katlı ama tek bir ev yani bunun şarteli birtane üst kat için farklı bir elektirik hattı gelmiyor benım demek istediğim alt komşunun kullandığı elektirik hattıyla benim evde kullandığım elektirik hattı uyuşurmu cihazlardan deneyim diyecem olmassa cihazları boşa almış olcam :)
-----------------------------anladım aynı faz üzerindemi değilmi diye soruyorusun,elektirikten anlayan bi abimize sordumda,binanın elektrik tesisatını aynı firma kurduysa fazlar paralel yani aynıdır,değilse her evde üç tane faz olur onları bulup denemk gerekiyormuş.yani sen yinede elektrikçiden bi yardım al,sonuçta ne olursa olsun bi kaç ayarla alt kattaki daireden data taşınabilir.
-
harika bi olaya benziyor
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------anladım aynı faz üzerindemi değilmi diye soruyorusun,elektirikten anlayan bi abimize sordumda,binanın elektrik tesisatını aynı firma kurduysa fazlar paralel yani aynıdır,değilse her evde üç tane faz olur onları bulup denemk gerekiyormuş.yani sen yinede elektrikçiden bi yardım al,sonuçta ne olursa olsun bi kaç ayarla alt kattaki daireden data taşınabilir.
-----------------------------binayı aynı firma bağlamıştır şartellerin olduğu yerde hepsi aynı bi deneyip yapmak lazım zaten önce bunu satan yeri bulmam lazım :) teşekkürler belki bilen vardır dursun konu :)
