Tr Hala 1. Dünya Savasının İçinde
-
kısa öz bişey dicem 1. dünya savası bitdi sanılıor ama öle deil sanmarino ülkesi ile hala kağıt üzerinde savs durumundayız hala bi barıs antlasması veya ateş kes antlaşması yapılmış deildir..yani gidip dalsaq haqlıyız..demekki neymiş 1.dünya savası bitmemiş..millet 2.cisini yapdı bitirdi biz hala 1.sindeyiz kardeşim :D
-
1. Dünya savası 1914-1918 yılları arasında yapıldı ve mondros ateskes antlaşması ile ateskes ilan edildi lozan antlaşması ile son buldu.
-
olay bitmiştir =P
şaka maka doruysa bi dalıversek mi la beleşe saçma sapan alakasız bi yerde yerimiz olur?
-
Sen git dal ben geliyorum birazdan.
-
yok la ne dalacam elin san marinolusuna ne işimiz var orda bizim önce bi burayı düzene koymayı becerelim de =D
-
lozan zaferi ile sonlandı arkadaşlar ama bu bizim için yabancılar için bişey diyemiyorum zaten dönmeler onlar (iranın esir tuttuğu askerler misal)
-
San Marino'ya dalmak garip olur,lakin ordusu yok,sadece polis kuvvetleri var,yazıktır
-
80 kişilik ordu avusturyayamı ney yardıma giderken yolda telef olup bitmiş ordudan kimse oraya ulaşamamış :D
-
bana kalırsa neşterciğim kandırmışlar seni :D ufak bi savaşın içinde olabiliriz teröristlere karşı filan ama 1. dünya savaşı, ne biliyim yani, üstünden 2. dünya savaşı geçmiş bir savaşı hortlatmanın gereği yok bence :D
Toplam Hit: 787 Toplam Mesaj: 9
