folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Trabzondan Gürcistana Gitmek



Trabzondan Gürcistana Gitmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    bu hafta sonu yurttan arkadaşlarla batuma gitmeyi düşünüyoruz. Girişler kimlikle ve 1 liraymış daha önce gidenlerin tavsiyeleri nelerdir trabzondan en kolay nasıl gideriz vs öneri yorum uyarılarınızı bekliyorum


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Metro Turizm'in Batum'a kadar giden araçları var. Trabzon Merkez'den binebilirsiniz. 


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    zamazingo arkadaşa yaz istersen, daha önce batum'a gitmişti kendisi..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bonibon
    Bonibon's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    essan bunu yazdı

    zamazingo arkadaşa yaz istersen, daha önce batum'a gitmişti kendisi..

    ahuah hocam iyi güldüm :D


    om mani padme hum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    dün batumdaydım. 1 tl ile giriyorsun nufus cüzdanını sakın unutma ! Gireceksen sabah saatlerinde gidin 8 gibi. çok sıra oluyor 3-4 saat kuyrukta bekler gününüz zehir olur. Geçerken sana verecekleri belgeyi sakın kaybetme kaçak konumuna düşersin. Asla gürcü polisiyle tartışma uzak dur, kurallara uyun araç kullanıyorsanız mutlaka kemeri takın kısa mesafe de olsa.  yiyecek konusunda karabaklar var türk mutfağı güvenilirdir ordan yiyebilirsin. Şehrin mimarisi çok güzel geri kalan beş para etmez :) Otellerde casino vs durumları varsa kaydınızı alırlar hemen hemen her mekanda kamera ile çeker kayıt oluştururlar bakacakmısın oynayacakmısın diye sorarlar da :)  Hemen hemen her yerde türkçe konuşuluyor tl parası geçiyor akıllı davranınca zor durumda kalmazsınız, iyi eğlenceler.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    K4R4B4S4N bunu yazdı

    dün batumdaydım. 1 tl ile giriyorsun nufus cüzdanını sakın unutma ! Gireceksen sabah saatlerinde gidin 8 gibi. çok sıra oluyor 3-4 saat kuyrukta bekler gününüz zehir olur. Geçerken sana verecekleri belgeyi sakın kaybetme kaçak konumuna düşersin. Asla gürcü polisiyle tartışma uzak dur, kurallara uyun araç kullanıyorsanız mutlaka kemeri takın kısa mesafe de olsa.  yiyecek konusunda karabaklar var türk mutfağı güvenilirdir ordan yiyebilirsin. Şehrin mimarisi çok güzel geri kalan beş para etmez :) Otellerde casino vs durumları varsa kaydınızı alırlar hemen hemen her mekanda kamera ile çeker kayıt oluştururlar bakacakmısın oynayacakmısın diye sorarlar da :)  Hemen hemen her yerde türkçe konuşuluyor tl parası geçiyor akıllı davranınca zor durumda kalmazsınız, iyi eğlenceler.

    sen nerden gittin hocam . Casinolar nasıl kollular filan bi deneyelim diyoruz bide içki gayet ucuzmuş duyduğum kadarıyla tavsiye ediceğin gidilcek yerler neresi var

     

    Ayrıca içki isteyenler burdan söylesin yardımcı olurum


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ben hususi araç ile gittim tur düzenleniyordur mutlaka.Sheraton otel var girişte kayıt olup giriyorsun oynayacaksan yemek içmek bedava :) 

    Alışverişte jack daniels 100 lük   23 euro diye hatırlıyorum en fazla kişi başı üç dört tane alabilirsin sonrası sıkıntı çıkar diye düşünüyorum öyle diyorlar,  free shoptan geri dönüşte alabilirsiniz  parfum sigara alkol vs...   1 Lari =  0,9 TL.  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    otostopla bile gidersin. giriş ve çıkış nüfus cüzdanıyla, 1 lira. öğle saatlerinde çok sıra oluyormuş. 100lük absolut da 12€ imiş.

Toplam Hit: 1083 Toplam Mesaj: 8