Trabzondan Gürcistana Gitmek
-
bu hafta sonu yurttan arkadaşlarla batuma gitmeyi düşünüyoruz. Girişler kimlikle ve 1 liraymış daha önce gidenlerin tavsiyeleri nelerdir trabzondan en kolay nasıl gideriz vs öneri yorum uyarılarınızı bekliyorum
-
Metro Turizm'in Batum'a kadar giden araçları var. Trabzon Merkez'den binebilirsiniz.
-
zamazingo arkadaşa yaz istersen, daha önce batum'a gitmişti kendisi..
-
essan bunu yazdı
zamazingo arkadaşa yaz istersen, daha önce batum'a gitmişti kendisi..
ahuah hocam iyi güldüm :D
-
dün batumdaydım. 1 tl ile giriyorsun nufus cüzdanını sakın unutma ! Gireceksen sabah saatlerinde gidin 8 gibi. çok sıra oluyor 3-4 saat kuyrukta bekler gününüz zehir olur. Geçerken sana verecekleri belgeyi sakın kaybetme kaçak konumuna düşersin. Asla gürcü polisiyle tartışma uzak dur, kurallara uyun araç kullanıyorsanız mutlaka kemeri takın kısa mesafe de olsa. yiyecek konusunda karabaklar var türk mutfağı güvenilirdir ordan yiyebilirsin. Şehrin mimarisi çok güzel geri kalan beş para etmez :) Otellerde casino vs durumları varsa kaydınızı alırlar hemen hemen her mekanda kamera ile çeker kayıt oluştururlar bakacakmısın oynayacakmısın diye sorarlar da :) Hemen hemen her yerde türkçe konuşuluyor tl parası geçiyor akıllı davranınca zor durumda kalmazsınız, iyi eğlenceler.
-
K4R4B4S4N bunu yazdı
dün batumdaydım. 1 tl ile giriyorsun nufus cüzdanını sakın unutma ! Gireceksen sabah saatlerinde gidin 8 gibi. çok sıra oluyor 3-4 saat kuyrukta bekler gününüz zehir olur. Geçerken sana verecekleri belgeyi sakın kaybetme kaçak konumuna düşersin. Asla gürcü polisiyle tartışma uzak dur, kurallara uyun araç kullanıyorsanız mutlaka kemeri takın kısa mesafe de olsa. yiyecek konusunda karabaklar var türk mutfağı güvenilirdir ordan yiyebilirsin. Şehrin mimarisi çok güzel geri kalan beş para etmez :) Otellerde casino vs durumları varsa kaydınızı alırlar hemen hemen her mekanda kamera ile çeker kayıt oluştururlar bakacakmısın oynayacakmısın diye sorarlar da :) Hemen hemen her yerde türkçe konuşuluyor tl parası geçiyor akıllı davranınca zor durumda kalmazsınız, iyi eğlenceler.
sen nerden gittin hocam . Casinolar nasıl kollular filan bi deneyelim diyoruz bide içki gayet ucuzmuş duyduğum kadarıyla tavsiye ediceğin gidilcek yerler neresi var
Ayrıca içki isteyenler burdan söylesin yardımcı olurum
-
ben hususi araç ile gittim tur düzenleniyordur mutlaka.Sheraton otel var girişte kayıt olup giriyorsun oynayacaksan yemek içmek bedava :)
Alışverişte jack daniels 100 lük 23 euro diye hatırlıyorum en fazla kişi başı üç dört tane alabilirsin sonrası sıkıntı çıkar diye düşünüyorum öyle diyorlar, free shoptan geri dönüşte alabilirsiniz parfum sigara alkol vs... 1 Lari = 0,9 TL.
-
otostopla bile gidersin. giriş ve çıkış nüfus cüzdanıyla, 1 lira. öğle saatlerinde çok sıra oluyormuş. 100lük absolut da 12€ imiş.
