Trafik Cezalarından Anlayanlar ?
-
Hocalar benim b+a2 ehliyetim var ehliyet ceza puanı sınırı 100 şimdi sorum şu
bu 100 sınırı hem b hemde a2 için mi geçerli yoksa ikisinin ayrı ayrı 100 mü
araba kullanırken 50 ceza puanı aldım Motora da yansıyacak mı ?
Alkollü motor kullanırken ehliyeti kaptırdım arabada mı kullanamayacağım o ceza ikisi için mi geçerli olacak yoksa motor kısmı ceza alınıp el konulcak araba kullanabilcem mi ?
-
SeRDaR bunu yazdı
Hocalar benim b+a2 ehliyetim var ehliyet ceza puanı sınırı 100 şimdi sorum şu
bu 100 sınırı hem b hemde a2 için mi geçerli yoksa ikisinin ayrı ayrı 100 mü
araba kullanırken 50 ceza puanı aldım Motora da yansıyacak mı ?
Alkollü motor kullanırken ehliyeti kaptırdım arabada mı kullanamayacağım o ceza ikisi için mi geçerli olacak yoksa motor kısmı ceza alınıp el konulcak araba kullanabilcem mi ?
araba için ayrı motor için ayrı ehliyet kullanmadığına göre, yani tek ehliyette iki sınıfta yazdığına göre ehliyetine by by diceksin
-
müdürüm mantıken ceza ehliyete değil sana işler, yoksa yediğin cezayı niye sen ödeyeceksin, bırak ehliyet ödesin :D
ayrıca ceza uzmanı robinson crusoe, bi pm at, adam ceza kavga gürültü mahkeme konularında yüksek lisans yapıyo olsa gerek :)
-
cezalar kişi üzerine yazıldığı için istersen 31 tane ehliyetin olsun kullanamazsn onları
zaten tek ehliyette kullanabildiğin araçlar kayıtlı olduğu için ehliyetin olmadan trafiğe çıkmanın cezasıda 260 tl
herşekilde zarardasın
-
Anladım hocalar sağolun suçun işlendiği aracın farklı olması değiştirirmi acaba diye düşünmüştüm.
Kişi bazlı anladım.
-
araç mekan olay yer farketmez hocam ne yazıkki sürücü sen olduktan sonra sana girer
-
Muridler iyi geceler yeni konu acmadan musadenizle bende trafikle ilgili bi soru sormak istiyorum. Biraz önce toplum polisi isikta dururken şerit degistirdigim için bana ikaz yaptı yanına çağırdı bende tam anlayamadigim için yanına gitmedim. Ceza yeme korkusu sardı yediysem eger bunu nerden ve kac gun icerisinde öğrenebilirim yardimci olabilir misiniz?
-
enesshn18 bunu yazdı
Muridler iyi geceler yeni konu acmadan musadenizle bende trafikle ilgili bi soru sormak istiyorum. Biraz önce toplum polisi isikta dururken şerit degistirdigim için bana ikaz yaptı yanına çağırdı bende tam anlayamadigim için yanına gitmedim. Ceza yeme korkusu sardı yediysem eger bunu nerden ve kac gun icerisinde öğrenebilirim yardimci olabilir misiniz?
Up
-
enesshn18 bunu yazdı
Muridler iyi geceler yeni konu acmadan musadenizle bende trafikle ilgili bi soru sormak istiyorum. Biraz önce toplum polisi isikta dururken şerit degistirdigim için bana ikaz yaptı yanına çağırdı bende tam anlayamadigim için yanına gitmedim. Ceza yeme korkusu sardı yediysem eger bunu nerden ve kac gun icerisinde öğrenebilirim yardimci olabilir misiniz?
toplum polisinin trafik cezası yazma gibi bir yetkisi yok, insanların canına ve malına kast etmeme konusunda seni uyaracaktır yarısından çoğu artist zaten bişi olmaz.
