folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Trafik Cezalarından Anlayanlar ?



Trafik Cezalarından Anlayanlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocalar benim b+a2 ehliyetim var ehliyet ceza puanı sınırı 100 şimdi sorum şu 

    bu 100 sınırı hem b hemde a2 için mi geçerli yoksa ikisinin ayrı ayrı 100 mü 

    araba kullanırken 50 ceza puanı aldım Motora da yansıyacak mı ? 

    Alkollü motor kullanırken ehliyeti kaptırdım arabada mı kullanamayacağım o ceza ikisi için mi geçerli olacak yoksa motor kısmı ceza alınıp el konulcak araba kullanabilcem mi ?


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Hocalar benim b+a2 ehliyetim var ehliyet ceza puanı sınırı 100 şimdi sorum şu 

    bu 100 sınırı hem b hemde a2 için mi geçerli yoksa ikisinin ayrı ayrı 100 mü 

    araba kullanırken 50 ceza puanı aldım Motora da yansıyacak mı ? 

    Alkollü motor kullanırken ehliyeti kaptırdım arabada mı kullanamayacağım o ceza ikisi için mi geçerli olacak yoksa motor kısmı ceza alınıp el konulcak araba kullanabilcem mi ?

    araba için ayrı motor için ayrı ehliyet kullanmadığına göre, yani tek ehliyette iki sınıfta yazdığına göre ehliyetine by by diceksin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    müdürüm mantıken ceza ehliyete değil sana işler, yoksa yediğin cezayı niye sen ödeyeceksin, bırak ehliyet ödesin :D

    ayrıca ceza uzmanı robinson crusoe, bi pm at, adam ceza kavga gürültü mahkeme konularında yüksek lisans yapıyo olsa gerek :)


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    cezalar kişi üzerine yazıldığı için istersen 31 tane ehliyetin olsun kullanamazsn onları

    zaten tek ehliyette kullanabildiğin araçlar kayıtlı olduğu için ehliyetin olmadan trafiğe çıkmanın cezasıda 260 tl 

    herşekilde zarardasın


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Anladım hocalar sağolun suçun işlendiği aracın farklı olması değiştirirmi acaba diye düşünmüştüm. 

    Kişi bazlı anladım.


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    araç mekan olay yer farketmez hocam ne yazıkki sürücü sen olduktan sonra sana girer


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    Muridler iyi geceler yeni konu acmadan musadenizle bende trafikle ilgili bi soru sormak istiyorum.  Biraz önce toplum polisi isikta dururken şerit degistirdigim için bana ikaz yaptı yanına çağırdı bende tam anlayamadigim için yanına gitmedim. Ceza yeme korkusu sardı yediysem eger bunu nerden ve kac gun icerisinde öğrenebilirim yardimci olabilir misiniz?


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    enesshn18 bunu yazdı

    Muridler iyi geceler yeni konu acmadan musadenizle bende trafikle ilgili bi soru sormak istiyorum.  Biraz önce toplum polisi isikta dururken şerit degistirdigim için bana ikaz yaptı yanına çağırdı bende tam anlayamadigim için yanına gitmedim. Ceza yeme korkusu sardı yediysem eger bunu nerden ve kac gun icerisinde öğrenebilirim yardimci olabilir misiniz?

    Up


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    enesshn18 bunu yazdı

    Muridler iyi geceler yeni konu acmadan musadenizle bende trafikle ilgili bi soru sormak istiyorum.  Biraz önce toplum polisi isikta dururken şerit degistirdigim için bana ikaz yaptı yanına çağırdı bende tam anlayamadigim için yanına gitmedim. Ceza yeme korkusu sardı yediysem eger bunu nerden ve kac gun icerisinde öğrenebilirim yardimci olabilir misiniz?

    toplum polisinin trafik cezası yazma gibi bir yetkisi yok, insanların canına ve malına kast etmeme konusunda seni uyaracaktır yarısından çoğu artist zaten bişi olmaz.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 821 Toplam Mesaj: 9