Trafik Sigortası Değer Kayıp Bedeli
-
Selam gençlik.
Olayı anlatayım da bilgi sahibi arkadaşlarımdan yardım bekliyorum.
17.08.2015 tarihinde eşim kaza yaptı. benim araçta kasko yok. karşı taraf suçunu kabul ettiği için %100 suçlu bulundu.
Aracı eşimin patronunun dükkanına çektiler. Orda tamiri yapıldı. Hasar ihbarını yaparken telefonda 4.000 tl gibi bir masrafı olduğunu söyledi sigorta firmasına.
şimdi asıl soruya gelelim. sigortadan değer kayıp bedeli adı altında para alınabiliyomuş. sigorta firmasının internet sitesinden başvuru yapılabiliyor. Ancak burda takıldığım nokta talep ettiğiniz tutar diye bir yer var. ben burdan ne kadar talep etmem lazım.
araç 2004 model mitsubishi lancer
166.000 km
ön kaput, sol çamurluk, sol far, tampon ve sol ön lastik orjinal parçaları ile değişti.
-
dj_alper e ulaş sigortacı bence yardımcı olacaktır.
-
@DJ_Alper buralardamısın
-
sanane bunu yazdı
@DJ_Alper buralardamısın
yettim gayri işler kesat bu aralar :)
Şimdi değer kaybı olayı 1 hazirandan sonra çıktı talep edebiliyorsunuz diye ama hala bazı şirketler mahkeme yolunda diretiyor
benim arabam kaza yapmadan önce kaza satardım kaza yaptıktan sonra kaça satarım
sahibinden.com da biraz araçtırma az çok meblağyı kafanda belirleyecektir.
şirkete göre değişmekle beraber şirketlerin uyguladıkları 2 yöntem var
1. Sigorta şirketine öncelikle değer kaybıyla ilgili dosya açtırıyorsun onlar teminat kapsamı dışında gibisinden cevap veriyor sonra mahkemeye gidiyorsun mahkeme bilir kişi atıyor bilir kişi değer kaybı tutarını belirliyor rapor yazıyor mahkemeye veriyor mahkeme sonucuna göre ödemeni alıyorsun
2. Sigorta şirketinde değer kaybıyla ilgili talebini bildiriyorsun onlar kendisi eksper atıyor/ atamıyor incelletiriyor ödemeyi hesabına çıkarıyor
1. durumda Robinsonun porsche na olmuştu bilmiyorum son durum ne :) mahkemedeydi
-
karşı tarafında benimde sigortam axa sigorta.
değer kayıp bedeli olarak 2.500 tl yazsam uygunmudur sence?
-
sanane bunu yazdı
karşı tarafında benimde sigortam axa sigorta.
değer kayıp bedeli olarak 2.500 tl yazsam uygunmudur sence?
sen oraya 5000 de yazsan değişen birşey olmaz merak etme :D
-
Her türlü uğraştıracaklar diyosun :-)
Peki tramer kaydına ne kadar hasar girmiştir bunu öğrenebilirmiyiz ki. Ona göre bi rakam gireyim oraya.
-
sanane bunu yazdı
Her türlü uğraştıracaklar diyosun :-)
Peki tramer kaydına ne kadar hasar girmiştir bunu öğrenebilirmiyiz ki. Ona göre bi rakam gireyim oraya.
ben görememde tramerdeki hasar ile değer kaybı ne alaka değer kaybında değişen parçalara göre değer kaybına bakacak araba
mesela benim araba şuan 33 civarı benim 2 parça değişik olsa siksen 27-28 e anca müşteri bulurum tutup eksper 33 demez ama 30dan aşağı inersede eksperi değiştiririm :)
