Trafo Üzerindeki Reçine

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar bir konuda bilgiye ihtiyacım var. Şimdi bende 12 kilogramlık 15000 voltluk bir neon trafosu mevcut. bunun içini açtığımda komple reçine ile kaplı olduğunu gördüm. bu reçineyi sökebiliceğim bi kimyasal yada metod varmı bildiğiniz ? yada bu mümkün değilmidir sargılara zarar vermeden. ısıtmak geldi aklıma aldığım gibi ocağa koydum 10 dakka bekledim ama bi hareketlenme olmadı. fikirlerinizi bekliyorum.


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    imkansız sargılara zarar verirsin sellozik tiner dene ama zor iş.


    yunusozturk.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caldii10
    caldii10's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    1. selülozik tiner

    2.superagum

    3.etil asetat

    4.ipa   isopropil alkol

    şayet kemik vaziyette ise işin zor. superagum çok uçucu bir madde ama çözemediği bişey yok

    selülozik tiner ve ipa yı  denemen gerekli.

    aslında içindeki sargıyı tekrar kullanmak mı amacın yoksa bakırını mı satmak istiyorsun.

    şayet kullanmakyacaksan  yak gitsin. 

    tekrar reçine bulmak  kolay.  İzmir de  çankaya da KAVİ firması var .hem tel hem reçine satıyor.

     


    Alacakaranlığı hiç sevmem, ya gündüz olmalı ya gece ; kurşun değidiğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı ; Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    yok hocam sekonder sargılara ulaşmam lazım iki çıkış var birisi sorunlu onu belki onarabilirim diye düşünüyorum. valla kemikleşmiş vaziyette cok sert. bu kimyasalları bulmam çok zor sanırım.


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    hiç biri işe yaramaz  malesef hiç bi kimyasal yeterince çözmüyor daha önce benimde reçineyi aşmam gerekti yakarak aştım, tel kalınlıgından numune al istersen yakınca sarım sayısından tekrar sardırırsın kolaydır


    :) mutluyum, huzurluyum
Toplam Hit: 948 Toplam Mesaj: 5