Train Simulator Fake_Api.Dll Hatası
-
hocalar bu dll yi bulamadım internette api.dll diye bulabliyorum onu ekliyorum sorun devam ediyor çözümünü bilen varmı
-
oyun bende kurulu ihtiyacın olan dosyanın tam adını yazarsan paylaşayım burada
-
AnilCarkci bunu yazdı
oyun bende kurulu ihtiyacın olan dosyanın tam adını yazarsan paylaşayım burada
hocam ihtiyacım olan dosyayıda bilmiyorumki oyunu kurdum başlatıyorum o hatayı veriyor fake_api.dll bulunamadığından uygulama başlatılamadı.
-
http://www.limetorrents.com/Train-Simulator-2014-Walmart-Crack-Only-torrent-3379121.html
bakmadıysan bi incele
-
AnilCarkci bunu yazdı
http://www.limetorrents.com/Train-Simulator-2014-Walmart-Crack-Only-torrent-3379121.html
bakmadıysan bi incele
çok sağol hocam bunu görmemişim halloldu teşekkürler
-
bugün forumda birden oyun konuları arttı gibi :D çok hoş.
Toplam Hit: 2945 Toplam Mesaj: 6
