Travian Oynayan Arkadaşlar Buraya
-
Travian oynayan var mı acep?Server3 teyim rumuz yavaskoala
-
bir ara başlamıştım gzel gelmedi pek şirinler köyü gibi birde takib edemedim klansavaslari felan vardı :S
-
MiLiTAN87ss bunu yazdı:
-----------------------------
oynuyorum ama server 4 te
-----------------------------
hacım bende 4 teyim koordinatların nedir? ve gelişim durumun nasıl? kaç nüfus ve askere sahipsin? -
hay travianınız ............... len bu oyun yüzünden bi zıkkım yapamıyorum nerden icat oldu
-
Bi ara oynadıydım bıraktım.
Geçenlerde (1,5 ay önce tekrar başladım ) cermenleri aldım 100'e yakın askerim bi ton düşmanım vardı 2 gün önce 9. server zıçtı database error diyodu o sırada da saldırı geliyodu göz göre göre gitti 100 asker a.q hesabımı sildim bi dahada açmadım revamı len okadar asker yaptıydım bi serverın totoşluğuna geldik :P
-
hacı bende baya bı koy var
3. serverde 3 tane
5 serverde 1 tane
6 serverde 2 tane
7 serverde 1 tane
8 serverde 1 tane
11. serverde 1 tane
koylu olduk cıktık
Toplam Hit: 1070 Toplam Mesaj: 6
