Travian S5"De Oynayanlar Bi Bakın!
-
arkadaşlar merhaba
traviana yeniden başladımda
tahribattan oynayan arkadaşlar varsa benide birlige alın saldırıların ardı arkası kesilmiyor :S
s5deyim nickm byburak
selametle iyi ouynlar
-
hacı 64 nüfusun war :D bizim birlik seni hayatta almaz :D
1000 nüfusluları bile zor alıyoruz :D
hocam bence köyü kapat,yeni bi server acıldıgında git orda başla,daha iyi gelişirsin :)
-
e hojam yeni başladım diye belirttim zaten.
yokmu yardım edicek murid ?
-
kardeş yardım istemişsin...adamda yardım yolu göstermiş...o oyuna herkes başlarken başlamn lazım....64 nüfusla hiç şansın yok...
-
Benim kendi kurdugum birligim var iki köyümden başka kimse yok kimsyi almıyorum ancak hammdde yardımı yaparım.Köy ismi yada kordinatları ver bakalım.
-
BAAL bunu yazdı:
-----------------------------Benim kendi kurdugum birligim var iki köyümden başka kimse yok kimsyi almıyorum ancak hammdde yardımı yaparım.Köy ismi yada kordinatları ver bakalım.
-----------------------------eyw hojam sağol
byburak yazarsan çıkar
-
travian tarzi yeni cikan bir oyun var henuz yeterince kalabalık deqil wildguns. bendede senin dediqin gibi surekli saldırı vs oldu bende wildguns basladim.
-
S3 ve S8 olsaydın Yapardık bişiler hocam.
-
S7 de oynayan varsa p.m atsın
-
hocam cidden gelişemezsin,adam sana mancınıklarla bi dalar.Zaten tek köy ve 65 nüfuslusun,3 gün bile dayanamazsın :)
bak simdilerde 700 nüfuslular sömürge olmaya basladi.Yani kapat köyünü,travian'ı takip et...Yeni bi server acilsin orda basla...iyi oynarsan + altın alırsan :D
ilk 300'lerde olursun :)
