Travian Server
-
arkadaşlar travian veya ogame server kurmayı düşünüyorum kuzenimin datacenteri var bu datacenterda 1 adet benim serverim bulunmakta kullanmıyorum ne zamandır ancak oyyun özellikleri nasıl olmalı kısaca herkesin düşüncesini almak istedim
Not: ikariam serverda olabilir
-
tbt icin yapcaksan hic bulasma boka sariyo cunku.
tecrubeyle sabit
-
minecraft kuralım :)
-
hem tbt hem genel yapıcam ben hayatımda hic mine oynamadım bilmiyorum ki usta ya
-
hocam bu travian ikariam türü oyunlar için çok oyuncu lazım, mine için de ya çok oyuncu ya da değişik modlar filan lazım, bi de mine için sağlam ram-net hızı lazım. serverın özellikleri neler?
-
hocam 8 gb ram var :)
-
ko kurun pk atak
-
Zor bi Mu Online 97d server açalım mükemmel olur... Tahribat-Mu olsun adıda yemin ediyorum çok deli sarar. Öğrenmesi de kolay bir strateji,karakter geliştirmeli oyun... Guild war ve eventleriyle tadından yenmez.
-
HowL bunu yazdı
Zor bi Mu Online 97d server açalım mükemmel olur... Tahribat-Mu olsun adıda yemin ediyorum çok deli sarar. Öğrenmesi de kolay bir strateji,karakter geliştirmeli oyun... Guild war ve eventleriyle tadından yenmez.
Mantikli . Pvp mu zevkli olur. Ama tahribat mu dersen yonetim takar çelmeyi. Public bi sw yapilmali.
