Travian Speed Server
-
Kimler var :)
- + dayım
İzzmir ve kardeşim Petkim
online olan varmı acaba hemen bi temsilcilik verim gece saldırı alcam sanırım :|
-
ben varım ama -,- deyim :)
-
hemen mesaj at
oyuncu : izzmir
bekliyore
edit : vazcaydım telin alarmını kurcam çıkıyorum iyi geceler ey ahali
-
- - deyim...Abimin köyü :)
sıkıldım yav Traviandan...çok yalan dolan,dedikodu war :D
Toplam Hit: 815 Toplam Mesaj: 4
