folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian[Birlik].



Travian[Birlik].

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    Travian birlik işimiz hüsrana uğradı sanırım.. Birsürü açıkta kalan mürid var..

    bu işe bir el atsın herkes hammadde yollasın elçiliğin seviyesi arttırılsın.

    birliksiz olduğumuz için sürekli saldırılar oluyor ve karşılıyamıyoruz.

    lütfen birlik işini biraz önemseyelim.. Saygılar. :/

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    demedi deme Mylitta yakında bu oyun ıcın gundem yasagı  gelır kalbını kırmak ıcın  solemıyorum ama gelmesı  kacınılmaz knıht  gıbı oldu buda :|

     

    bu arada  oyun bana  cok sacma  gelıyor ama oynamamak ıcın kendımı zor  tutuyorum her yerde  karsıma cıkıyor 


    kontra bisiklet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    tamam kuralım kardes.

     

    Elcilik seviyem 6 seninki kac ?


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    hakan1910 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamam kuralım kardes.

     

    Elcilik seviyem 6 seninki kac ?


    -----------------------------
    daha kurmadım.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    adamgibi bunu yazdı:
    -----------------------------

    demedi deme Mylitta yakında bu oyun ıcın gundem yasagı  gelır kalbını kırmak ıcın  solemıyorum ama gelmesı  kacınılmaz knıht  gıbı oldu buda :|

     

    bu arada  oyun bana  cok sacma  gelıyor ama oynamamak ıcın kendımı zor  tutuyorum her yerde  karsıma cıkıyor 


    -----------------------------
    gelmesin yav. :(

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek
    Mylitta biraz daha mürid bulalım tbt birligimizi kuralım ve oyunun kralı olalım...

    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    speed de bulunan köyü devredecek birini arıyorum isteyen olursa veririm -9 | 137 ikinci köy kuruldu.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    http://speed.travian.com.tr/allianz.php?aid=60

    ben bu birliktekilere yazmıştım onun sahibi yok artık noname kaçtı, buna gelin diye :D

    http://speed.travian.com.tr/allianz.php?aid=922 buraya gelebilirsiniz, 24 kişi alır.Ayriyeten yeni birlikte kurabilirsiniz ya bilmiyorum artık takılın işte, oraa fatal'a mesaj çakana teklifhemen gidiyormuş, 2. tahribat birliğini kurmak isteyen varsa kursun

Toplam Hit: 1027 Toplam Mesaj: 8