Travian[Birlik].
-
Travian birlik işimiz hüsrana uğradı sanırım.. Birsürü açıkta kalan mürid var..
bu işe bir el atsın herkes hammadde yollasın elçiliğin seviyesi arttırılsın.
birliksiz olduğumuz için sürekli saldırılar oluyor ve karşılıyamıyoruz.
lütfen birlik işini biraz önemseyelim.. Saygılar. :/ -
demedi deme Mylitta yakında bu oyun ıcın gundem yasagı gelır kalbını kırmak ıcın solemıyorum ama gelmesı kacınılmaz knıht gıbı oldu buda :|
bu arada oyun bana cok sacma gelıyor ama oynamamak ıcın kendımı zor tutuyorum her yerde karsıma cıkıyor
-
tamam kuralım kardes.
Elcilik seviyem 6 seninki kac ?
-
hakan1910 bunu yazdı:
-----------------------------tamam kuralım kardes.
Elcilik seviyem 6 seninki kac ?
-----------------------------
daha kurmadım.
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------demedi deme Mylitta yakında bu oyun ıcın gundem yasagı gelır kalbını kırmak ıcın solemıyorum ama gelmesı kacınılmaz knıht gıbı oldu buda :|
bu arada oyun bana cok sacma gelıyor ama oynamamak ıcın kendımı zor tutuyorum her yerde karsıma cıkıyor
-----------------------------
gelmesin yav. :(
-
Mylitta biraz daha mürid bulalım tbt birligimizi kuralım ve oyunun kralı olalım...
-
speed de bulunan köyü devredecek birini arıyorum isteyen olursa veririm -9 | 137 ikinci köy kuruldu.
-
http://speed.travian.com.tr/allianz.php?aid=60
ben bu birliktekilere yazmıştım onun sahibi yok artık noname kaçtı, buna gelin diye :D
http://speed.travian.com.tr/allianz.php?aid=922 buraya gelebilirsiniz, 24 kişi alır.Ayriyeten yeni birlikte kurabilirsiniz ya bilmiyorum artık takılın işte, oraa fatal'a mesaj çakana teklifhemen gidiyormuş, 2. tahribat birliğini kurmak isteyen varsa kursun
