Travians15 Te Oynuyan Varmı
-
hocam benim yeni açtığım bir köyüm var nüfus 140 eğer sizde s15 teyseniz gelin kendi tbt birliğimizi kuralım
-
var ben 15 de oynuyom
-
usta yeni açılan bi servere kayıt ol :)
s15 yeni başkamışsa devam et,yok eğer server almış başını gitmişse boşwer,
ileriye dönük birşeyler yapamazsın :)
-
server2 ve ya server 8 de olan varsa bişiler yapabilirim özellikle server 2 de
-
s5'teyim,her türlü yardım edebilirim elimden geldigince :)
sadece kahramanım yeter :P
-
speed de ve s3 deyim speed de adım noobkiller s3 de straus
-
s1 e yeni başladım oyunu hiç bimiom öle bişiler yapmaa çalışıom bakalım .D
Toplam Hit: 1044 Toplam Mesaj: 7
