Tsört Parası ( Host Lazim Olan Baksın )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    Cepte para kalmadı Tşört Alıcam ( simdi 250 mbayt alan  6 gb banwith  10 mysql  Sınırsız mail )

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    bende para olsa alırdım.şuan için sana tek yapabileceğim bir şeyler yazıp konunun üstlere çıkmasını sağlamak.. :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    cok almak isiyorum ya 300 mbayt alana cıkarttım daha da cıkmam 6gb banwith 15 myqsl sınırsız mail 20 ytl cık yav bi t-shirt alıcaz :d   bana pm veya burdan ulasabilirsiniz.

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    La bende tişört alamadım,bende atak gibi anca konunu yukarı çekerek yardım edebilirim :D yani kelin ilacı olsa damlaya damlaya göl olur :D

    Söz gümüşse, altın paradır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    bende tişört alamadım.Acaba floryaya inip bi kaç gaxp mı yapsak:D

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    hosta ihtiyacı olan yokmu ( 1 yıllık )

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    hoca sen en iisi iddaa oyna ben öle aldım mesela istersen sana hafta sonu oynıcam maçları atarım msnimi profilden al konuşak istersen


    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    aslında alırdım ama mali durumdan çok sıkıştım daha hedive vs. alcam :D bu hafta kafadan 250 lira harcadık :p

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    nakamurayla iddaa yaptk tutarsa  kupon bende alıyorum...

    çocuktum,büyüdüm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    dostum şartlarda anlaşırsak alabilirim, özelden msn adresini yaz, konuşak, anlaşak, eer türkiyedeyse host hiç uğraşma, bana yurtdışı lazım :D
Toplam Hit: 2243 Toplam Mesaj: 10