Tt Kotalı Adsl Fiyatları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bundan 3 ay önce tt un bedava modem kampanyası ile kotalı adsl başvurusu yapmıştım...

    kampanya gereği ilk 2 ay fatura ödemedim. bugün 3. ayımı doldurdum ve fatura elime geçince suprizle karşılaştım...

    29ytl + 12 ytl(bağlantı ücreti) olarak beklediğim fatura, 58 ytl olarak karşıma çıktı...

    bi baktım anaaa yok kdv ,yok ÖİV yok bilemem nee.

    Bu nedir a.q. oysa 29 milyona tüm vergiler dahildir yazıyodu. ttnet.net te...

    Bu konuda tecrübesi olan varsa ,bu vergilerin nerden gediğini yazarsa sevinirim..


    www.karsinojen.tr.cx
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Zuhahaha telekoma güven olmaz demiştim :D

    Şimdi ki kampanya ilk 2 ay ücretsiz + port tahsis ücreti olan 59 ytl yi ödemiyosunuz

     mantıksal olarka düşünürsek 2 ay = 60 ytl 60 ytl de port tahsis ücreti 120 ytl

    kampanyasız bağlatırsan 3 üncü ay yine 60 ı ödeyeceksin 59 ytl port tahsis ücretide 29 ytl oldu onuda ödersin heralde  :S

     Telekom yaş iş telekoma kafam girsin !

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    fatura bugün bana geldi 60.012 YTL saolasunlar yuvarlamışlar 60 ytl ödediolar neyse :D diyecek bişi yok telekom bu  :D


    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    şimdiye kadar küfür etmemek için elimden geleni yaptım,

    artık dayanamıyorum bende katılıyorum size

    TELEKOMA KAFAM GİRSİN oh be


    www.karsinojen.tr.cx
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    telekoma laf yok :P onlar hep ole sokar gecerler sıkıosa odeme die sonra bide neti kapatır mahkemeden kagıt gonderirler. gelen parayı fazla bulduysan sikayet etmeden once öde derler. olum türkiye burası normaldir öle seyler..

    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    BekLe Daha TeLekomdan Çok Darbe Yersin, TeLekomun Tüm ÜyeLeri, TeLekom Mağduru SayıLır :D aLışırsın ZamanLa

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    uydu aracılığıyla abonelik veren servis sağlayıcılarının olduğunu duymuştum.

    yurt dışından. ve çok cüzi bir para söylemişlerdi. hızını siz düşünün. aslında araştırıp ondan kullanmak lazım.

    cahillik işte./ bişey bilmiyokki.

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    inslh. gelisecek bu tt baksanıza 56k dan kaça çıktık her int kullanıcısnda haman haman 512k var kaç katı

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 1182 Toplam Mesaj: 8