Tt Kotalı Adsl Fiyatları
-
bundan 3 ay önce tt un bedava modem kampanyası ile kotalı adsl başvurusu yapmıştım...
kampanya gereği ilk 2 ay fatura ödemedim. bugün 3. ayımı doldurdum ve fatura elime geçince suprizle karşılaştım...
29ytl + 12 ytl(bağlantı ücreti) olarak beklediğim fatura, 58 ytl olarak karşıma çıktı...
bi baktım anaaa yok kdv ,yok ÖİV yok bilemem nee.
Bu nedir a.q. oysa 29 milyona tüm vergiler dahildir yazıyodu. ttnet.net te...
Bu konuda tecrübesi olan varsa ,bu vergilerin nerden gediğini yazarsa sevinirim..
-
Zuhahaha telekoma güven olmaz demiştim :D
Şimdi ki kampanya ilk 2 ay ücretsiz + port tahsis ücreti olan 59 ytl yi ödemiyosunuz
mantıksal olarka düşünürsek 2 ay = 60 ytl 60 ytl de port tahsis ücreti 120 ytl
kampanyasız bağlatırsan 3 üncü ay yine 60 ı ödeyeceksin 59 ytl port tahsis ücretide 29 ytl oldu onuda ödersin heralde :S
Telekom yaş iş telekoma kafam girsin !
-
fatura bugün bana geldi 60.012 YTL saolasunlar yuvarlamışlar 60 ytl ödediolar neyse :D diyecek bişi yok telekom bu :D
-
şimdiye kadar küfür etmemek için elimden geleni yaptım,
artık dayanamıyorum bende katılıyorum size
TELEKOMA KAFAM GİRSİN oh be
-
telekoma laf yok :P onlar hep ole sokar gecerler sıkıosa odeme die sonra bide neti kapatır mahkemeden kagıt gonderirler. gelen parayı fazla bulduysan sikayet etmeden once öde derler. olum türkiye burası normaldir öle seyler..
-
BekLe Daha TeLekomdan Çok Darbe Yersin, TeLekomun Tüm ÜyeLeri, TeLekom Mağduru SayıLır :D aLışırsın ZamanLa
-
uydu aracılığıyla abonelik veren servis sağlayıcılarının olduğunu duymuştum.
yurt dışından. ve çok cüzi bir para söylemişlerdi. hızını siz düşünün. aslında araştırıp ondan kullanmak lazım.
cahillik işte./ bişey bilmiyokki.
-
inslh. gelisecek bu tt baksanıza 56k dan kaça çıktık her int kullanıcısnda haman haman 512k var kaç katı
